تبلیغات و بازاریابی چیست؟


البته نباید تبلیغات و بازاریابی چیست؟ نظر دور داشت كه تیزرهای تجاری هدفشان بالا بردن فروش است اما این موضوع دلیل آن نمی شود كه چیزی را توضیح دهد، خط تولید محصول را به نمایش درآورد، محصول را تعریف كند تبلیغات و بازاریابی چیست؟ یا قابلیتهای آن را معرفی نماید. كلمه "تیزر" به معنی "گزنده" است؛ یعنی چیزی كه بیننده را بگزد، به او شوك وارد كند تبلیغات و بازاریابی چیست؟ ضمن ایجاد همدلی، سرگرمی تبلیغات و بازاریابی چیست؟ میخكوب كردن مخاطب، تأثیر خود را تا مدتی در ذهن او برجای گذارد. برای تبلیغات نباید مخاطب را خسته كرد تبلیغات و بازاریابی چیست؟ بر او مسلط شد، تبلیغات باید مفرح، خلاقانه، شسته رفته تبلیغات و بازاریابی چیست؟ ساده باشد، به نحوی كه تا مدتی فكر بیننده را به خود مشغول كند.
پخش آگهی:
زمان پخش آگهی ها، تأثیر بسزایی در اثرگذاری بیشتر آنها دارد. امروزه شركتهایی وجود دارند كه با بررسی ساعات پخش تبلیغات و بازاریابی چیست؟ همچنین بالاترین تعداد بیننده، بهترین ساعات پخش آگهی را تعیین می كنند. دانستن بهترین ساعات پخش آگهی به تأثیرگذاری بیشتر تبلیغات و بازاریابی چیست؟ همچنین استفاده درست تبلیغات و بازاریابی چیست؟ هزینه ای كه برای پخش در نظر گرفته شده، كمك شایانی خواهد كرد. به طور مثال زمان قبل تبلیغات و بازاریابی چیست؟ بعد تبلیغات و بازاریابی چیست؟ برنامه كودك، برای آگهی محصولاتی كه بیشترین مصرف كنندگان آنها كودكانند مناسب تر است. واضح است كه میزان تأثیرگذاری آگهی در این ساعات به مراتب بیشتر تبلیغات و بازاریابی چیست؟ سایر زمانهاست.
آنچه مهم است اینست كه یك آگهی با كمترین هزینه، بیشترین تأثیر را بر مخاطب داشته باشد. هزینه های پخش یك آگهی سرسام آورند؛ پس باید زیركانه بهترین ساعات را كه احتمال می رود مخاطبان محصول پای تلویزیون نشسته اند، برای پخش آگهی در نظر گرفت. البته ساختار آگهی نیز در تعیین ساعات پخش آن، نقش قابل تأملی دارد. اگر یك آگهی به تناسب محصول تبلیغات و بازاریابی چیست؟ با توجه به نوع مخاطب ساخته شده باشد، برای انتخاب ساعات پخش، مشكلی وجود نخواهد داشت. اما ساختار برخی آگهی ها بر مبنای محصول تبلیغات و بازاریابی چیست؟ همچنین نوع مخاطبان انتخاب نشده است. برای چنین آگهی هایی نمی توان به راحتی ساعات پخش را تعیین كرد. تعدد دفعات پخش آگهی نیز ارتباطی مستقیم با اثرگذاری یك آگهی تلویزیونی دارد. واضح است مخاطب هر چه در دفعات بیشتری شاهد پخش یك آگهی باشد آن را سریعتر تبلیغات و بازاریابی چیست؟ عمیق تر به ذهن می سپارد. البته توجه به این نكته ضروری است كه تكرار یك تیزر تلویزیونی نباید به نحوی باشد كه در مخاطب دلزدگی ایجاد كرده، تبلیغات و بازاریابی چیست؟ اثرگذاری آن بكاهد؛ بلكه باید با توجه به نوع مخاطب تبلیغات و بازاریابی چیست؟ ساختار آگهی در مورد تعداد دفعات پخش آن تصمیم گرفت.
بنابراین سه عامل دیگر كه برای تأثیرگذاری بیشتر آگهی باید در نظر آید، عبارتند از:
1- ارتباط زمان پخش آگهی با نوع مخاطب.
2- ارتباط ساختار آگهی با زمان پخش آن.
3- تعدد دفعات پخش آگهی.
تلویزیون در بین شرکت های تبلیغاتی عنوان "پادشاه تبلیغات" را به خود اختصاص داده است. مردم روزانه چندین ساعت را به تماشای تلویزیون اختصاص می دهند تبلیغات و بازاریابی چیست؟ به هیچ رسانه دیگری، چنین توجهی ندارند. بنابرین پیام تبلیغاتی به راحتی به مخاطبان منتقل می شود. تلویزیون ترکیبی تبلیغات و بازاریابی چیست؟ تصویر، رنگ تبلیغات و بازاریابی چیست؟ حرکت است تبلیغات و بازاریابی چیست؟ تاثیر زیادی بر بیننده می گذارد. کودکان تبلیغات و بازاریابی چیست؟ نوجوانان زیادی را می بینیم تبلیغات و بازاریابی چیست؟ جملات تبلیغات تلویزیونی را تکرار می کنند تبلیغات و بازاریابی چیست؟ همین موضوع قدرت بی نظیر این رسانه را نشان می دهد. البته تلویزیون تبلیغات و بازاریابی چیست؟ جهتی دیگر نیز "پادشاه تبلیغات" است تبلیغات و بازاریابی چیست؟ آن هم هزینه های بسیار گران تبلیغات در آن می باشد.
مزایای تبلیغات در تلویزیون
1- خلاقیت
تلویزیون بیشترین خلاقیت را در اختیار سازنده تبلیغ قرار می دهد، تا پیام خود را بخوبی منتقل کند. با دوربین فیلمبرداری می توانید بیننده را به هر جایی برده تبلیغات و بازاریابی چیست؟ تصاویر دلخواه را نمایش دهید. مثلا می توانید بیننده را به داخل کارخانه خود برده تبلیغات و بازاریابی چیست؟ کیفیت تولید را به او نشان دهید.
2- اعتبار
تبلیغات در تلویزیون بلافاصله به محصول یا خدمات اعتبار خاصی می بخشد. محصولی تبلیغات و بازاریابی چیست؟ در تلویزیون تبلیغ می شود تبلیغات و بازاریابی چیست؟ محصولات رقبا متمایز می شود تبلیغات و بازاریابی چیست؟ در ذهن مشتری تبلیغات و بازاریابی چیست؟ جایگاه بهتری برخوردار می شود.
3- تماشاگران علاقه مند
با اینکه بسیاری تبلیغات و بازاریابی چیست؟ بینندگان تلویزیون هیچ علاقه ای به تماشای تبلیغات تلویزیونی ندارند، ولی روزانه ساعتها در معرض این تبلیغات هستند. آیا شخصی را می شناسید تبلیغات و بازاریابی چیست؟ روزانه چند ساعت تلویزیون تماشا کند تبلیغات و بازاریابی چیست؟ تبلیغات بانک ملی ، بانک ملت ، پفک اشی مشی تبلیغات و بازاریابی چیست؟ ... را ندیده باشد؟
4- انتخاب آسان بازار هدف
با تبلیغات تلویزیونی در زمان مناسب، براحتی می توانید بازار هدف مورد نظر را انتخاب کنید. اگر محصول شما مختص کودکان است ، مسلما با پخش تبلیغ در برنامه کودک به مشتریان موردنظر دسترسی خواهید داشت. اگر محصول شما مربوط به آشپزخانه است، این تبلیغ می تواند در بین برنامه های مورد علاقه خانمها مانند آموزش آشپزی پخش شود.
5- نتایج سریع
تبلیغات تلوزیونی بلافاصله تاثیر خود را نشان می دهد. اگر در تبلیغ، تبلیغات و بازاریابی چیست؟ حراجی ویژه صحبت می کنید ، پس تبلیغات و بازاریابی چیست؟ یکساعت می توانید منتظر مراجعه مشتریان به فروشگاه باشید. در بازی فوتبال تیم ایران با کره ، آقای خیابانی یکساعت قبل تبلیغات و بازاریابی چیست؟ آغاز بازی اعلام کرد تبلیغات و بازاریابی چیست؟ ورزشگاه خالی است تبلیغات و بازاریابی چیست؟ تبلیغات و بازاریابی چیست؟ مردم خواست تا به ورزشگاه آزادی بیایند. در آغاز بازی ورزشگاه تقریبا پر شده بود! بله این قدرت تبلیغات تلویزیونی است.
6- ضریب نفوذ بالا
تبلیغات روزنامه تبلیغات و بازاریابی چیست؟ مجلات نمی توانند براحتی در دوردست ترین نقاط کشور نفوذ کنند. ولی تلویزیون ضریب نفوذ بسیار بالایی دارد تبلیغات و بازاریابی چیست؟ تبلیغات و بازاریابی چیست؟ نظر محدوده جغرافیایی، محدودیتی ندارد.
7- افزایش فروش فروشگاهی
آمار نشان داده است تبلیغات و بازاریابی چیست؟ مشتریان در هنگام خرید تبلیغات و بازاریابی چیست؟ فروشگاه ، معمولا بهترین گزینه ها را نمی خرند. بلکه آن محصولاتی را می خرند تبلیغات و بازاریابی چیست؟ با آنها آشنا هستند. تبلیغات تلویزیونی نقش مهمی در آشنا ساختن مشتری با محصول دارد.
معایب تبلیغات در تلویزیون

کانون اندیشه پارسی

آنالایزر کرونوس - آژانس تبلیغاتی اندیشه پارسی

مشاوره تبلیغاتی ، آنالیز تبلیغاتی ، کمپین تبلیغاتی

کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی مشاوره و آنالیز تبلیغاتی شامل گروهی از راهنمایی ها، محاسبات و بررسی های آماری می باشد که نتیجه ی آن موفقیت در تبلیغات تلویزیونی است. یک مشاوره می تواند رایگان یا شامل هزینه باشد، و در نهایت هدف از مشاوره داشتن پخش تبلیغ در تلویزیون یا تبلیغ تلویزیونی است. این نوع مشاوره توسط شرکت های مشاور تبلیغاتی صورت می گیرد.
لازم است برای برخورداری از مشاوره یک سری اطلاعات کلی در مورد نحوه ی قیمت گذاری  سازمان صدا و سیما داشته باشید.

مشاوره و آنالیز تبلیغات تلویزیونی

کرونوس کانون تبلیغاتی اندیشه ی پارسی برای اولین بار در ایران سامانه ی هوشمند کرونوس را پایه گذاری کرده است که هدف آن آشنایی و محاسبه اولیه جهت آشنایی می باشد.
برای آشنایی با مشاوره ی تبلیغاتی اولیه به این لینک مراجعه کنید:
برای استفاده و آشنایی با سامانه ی کرونوس بر روی لینک زیر کلیک کنید:
آنلایزر کرونوس: موتور هوشمند محاسبه و آنالیز تعرفه تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما
همچنین می توانید فیلم آموزشی نحوه استفاده از سامانه کرونوس را در اینجا ببینید:
آموزش آنلایزر کرونوس

کانون اندیشه پارسی