تبلیغ بازرگانی


1- عدم وجود تضمین برای دیده شدن
بسیاری تبلیغ بازرگانی بینندگان در هنگام پخش تبلیغات تلویزیونی به سراغ یخچال می روند، به دستشویی می روند تبلیغ بازرگانی یا کانالها را عوض می کنند. بنابرین تضمینی برای دیده شدن تبلیغ وجود ندارد. معمولا در بین برنامه های تلویزیونی اولین تبلیغ بازرگانی آخرین آگهی بیشترین احتمال دیده شدن را دارند. شرکتهایی موفق هستند تبلیغ بازرگانی تبلیغات خود را به دفعات زیادی نمایش می دهند.
2- وجود تبلیغات فراوان تبلیغ بازرگانی کوتاه
معمولا تبلیغات تلویزیونی بسیار کوتاه هستند تبلیغ بازرگانی تبلیغات فراوانی بطور متوالی پخش می شوند، بنابرین بیننده نمی تواند بر روی تبلیغ شما تمرکز نماید. اگر تبلیغات بطور جداگانه پخش شوند،تاثیر بیشتری دارند.
3- هزینه های تولید تبلیغ بازرگانی پخش بسیار زیاد
توقع بینندگان تلویزیون نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است. بینندگان توقع دیدن تبلیغاتی زیبا تبلیغ بازرگانی حرفه ای را دارند تبلیغ بازرگانی هزینه ساخت چنین تبلیغاتی مسلما زیاد است. همچنین هزینه پخش تبلیغات تبلیغ بازرگانی در ساعات مختلف روز متفاوت است ، معمولا مبلغ قابل توجهی می باشد.
4- عمر کوتاه پیام
زمان تبلیغات تلویزیونی معمولا کوتاه است تبلیغ بازرگانی شاید بیننده نتواند شماره تلفن یا آدرسی را یادداشت کند. تبلیغ بازرگانی یا اگر برای چند ثانیه توجهش به عاملی دیگر مانند تلفن جلب شود، تبلیغ شما به پایان خود رسیده است.
نکات پایانی
فقط در زمان برنامه های مورد علاقه مشتریان خود، اقدام به تبلیغ نمایید.
بودجه ثابتی برای تبلیغات در نظر گرفته تبلیغ بازرگانی آنرا حداقل برای چند ماه ادامه دهید.
از صرف هزینه برای ساختن تبلیغی با کیفیت بالا نهراسید.
از آژانسهای تبلیغاتی متخصص کمک بگیرید.
بازاریابی مدرن
تبلیغات تلویزیونی موثر یا تکراری ؟؟؟؟
آیا تبلیغات تلویزیونی تاثیر خود را تبلیغ بازرگانی دست داده است؟آیا اکثریت مردم توجه کمی به تبلیغات تلویزیونی دارند؟عده ای می گویند مردم زمانی تبلیغ بازرگانی تلویزیون می بیننددر زمان پخش آگهی کانالی دیگر را انتخاب کرده وتبلیغ را نمی بینند.چند درصد تبلیغ بازرگانی مردم جامعه به تبلیغات تلویزیونی توجه دارند؟بیائید کمی به زمان گذشته برگردیم زمانیکه تبلیغات تلویزیونی تبلیغ بازرگانی نوعی تبلیغ بازرگانی تبلیغات رسانه ای هستند در تلویزیون ایران بسیار کم بود مردم به آن توجه می کردند کم کم تبلیغ بازرگانی حدود ۱۳-۱۴ سال پیش این نوع بلیغات شدت گرفت مردم هم توجه بیشتری نشان دادند بطوریکه شایع بود تبلیغ بازرگانی با تیلیغات تلویزیونی شرکتها محصولاتشان را به راحتی هرچه تمامتر می فروشند .آیا اینگونه بود ؟بله تا حد بسیار زیادی اینگونه بود می توان گفت تبلیغ بازرگانی در شرکتهائی مثل شرکت کره اطلس طلائی با تبلیغات تلویزیونی به موفقیت چشمگیر رسیدند البته شرکتهائی در موضوعهای دیگر مثل ماکارونی -غذای کودک وشوینده هانیز موفقیتهای خوبی کسب کردنداما بازیاد شدن شرکتهائی تبلیغ بازرگانی محصولاتشان را تبلیغ بازرگانی طریق تبلیغات تلویزیونی ترویج می کردند این نوع تبلیغ تا حدودی کم اثر شد حالا موقع ابتکار بود شرکتهائی در این زمان موفق بودندکه به نوعی تبلیغ آنها فقط اطلاع رسانی نبود بلکه کنجکاوی وتوجه مردم را به خود جلب می کرد یا جمله ای را ورد زبان مردم می نمودشرکت گلرنگ اینکار را به نحو احسن بکار برد وبه فروش خوبی رسید .چندی پیش شرکت پاک تبلیغاتی را باموضوع پاک یادت نره پخش کرد تبلیغ بازرگانی به نوع خود جالب بود بله حالا زمان ابتکار است هر محصولی تبلیغ بازرگانی خواهان موفقیت باشد باید ابتکار در آن بکار رفته باشد چه در طراحی وکیفیت ساخت وچه در نوع تبلیغات محصولاتی موفق هستند تبلیغ بازرگانی در کنار موارد ذکر شده ذهنیت خوبی را در مردم ایجاد نمایند الگو برداری تبلیغ بازرگانی محصولات دیگر خوب است ولی اگر بطور کامل کپی شود محکوم به شکست است حالا می بینیم تبلیغ بازرگانی محصولاتی تبلیغ بازرگانی تبلیغات تلویزیونی یکنواخت داشته ونوع ساخت تیزر آنها تکراری است نه تنها در ذهن مردم تاثیر گذار نیستند بلکه باعث به هدر رفتن سرمایه سازندگان خود نیز می شوند اکنون شما تنها در صدی تبلیغ بازرگانی تیزرهای تلویزیونی را به یاد دارید تبلیغ بازرگانی مربوط به تبزرهائی است تبلیغ بازرگانی به نوعی متفاوت تبلیغ بازرگانی بقیه می باشند در وبلاگ کسب تبلیغ بازرگانی کار پویا (مدیریت بازاریابی) در موردانواع جاذبه های مورد استفاده در تبلیغات تلویزیونی مطلب جالبی آورده شده آن را حتما مطالعه کنید.
تفاوت تبلیغات تبلیغ بازرگانی بازاریابی چیست؟
افراد زیادی هستند تبلیغ بازرگانی بازاریابی تبلیغ بازرگانی تبلیغات را جدا تبلیغ بازرگانی هم نمیدانند تبلیغ بازرگانی تبلیغ بازرگانی هردو کلمه به یک منظور استفاده میکنند. با این تبلیغ بازرگانی هردو با اهمیت تبلیغ بازرگانی اساسی هستند تبلیغ بازرگانی تاثیر بالایی بر موفقیت تجارت شما دارند ولی مفاهیم متفاوتی تبلیغ بازرگانی یکدیگر دارند. شناخت صحیح تفاوت بازاریابی تبلیغ بازرگانی تبلیغات تبلیغ بازرگانی بکارگیری صحیح هرکدام بر پیشرفت شما تاثیر گذار خواهد بود.
در ابتدا اجازه دهید تا هریک را بصورت مجزا تعریف کنیم تبلیغ بازرگانی پس تبلیغ بازرگانی آن به بررسی تفاوت تبلیغات تبلیغ بازرگانی بازاریابی بپردازیم.
تبلیغات چیست؟
معرفی تبلیغ بازرگانی نمایش خدمات یا محصولات شرکت شما به مشتریان کنونی تبلیغ بازرگانی بالقوه؛ با پرداخت پول تبلیغ بازرگانی تبلیغ بازرگانی طریق شرکتها تبلیغ بازرگانی فرصتهای جانبی مانند سایتهای اینترنتی تبلیغ بازرگانی بیلبورد را تبلیغات می نامیم. (Advertising)
بازاریابی چیست؟
مجموعه فعالیت های شما برای آموزش تبلیغ بازرگانی تشویق افراد به انتخاب خدمات یا محصولات شما در میان رقبا را بازاریابی می نامیم. بازاریابی در واقع شامل بخش هایی کوچکتر مانند نحوه تبلیغات، شناخت مشتریان، پشتیبانی خدمات تبلیغ بازرگانی محصولات تبلیغ بازرگانی جذب رضایت مشتریان برای تشویق به همکاری مجدد با شما می شود. مجموعه این فعالیت ها شما را در جذب مشتریان جدید تبلیغ بازرگانی حفظ مشتریان قدیمی یاری خواهد کرد. (Marketing)

کانون اندیشه پارسی

آنالایزر کرونوس - آژانس تبلیغاتی اندیشه پارسی

مشاوره تبلیغاتی ، آنالیز تبلیغاتی ، کمپین تبلیغاتی

کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی مشاوره و آنالیز تبلیغاتی شامل گروهی از راهنمایی ها، محاسبات و بررسی های آماری می باشد که نتیجه ی آن موفقیت در تبلیغات تلویزیونی است. یک مشاوره می تواند رایگان یا شامل هزینه باشد، و در نهایت هدف از مشاوره داشتن پخش تبلیغ در تلویزیون یا تبلیغ تلویزیونی است. این نوع مشاوره توسط شرکت های مشاور تبلیغاتی صورت می گیرد.
لازم است برای برخورداری از مشاوره یک سری اطلاعات کلی در مورد نحوه ی قیمت گذاری  سازمان صدا و سیما داشته باشید.

مشاوره و آنالیز تبلیغات تلویزیونی

کرونوس کانون تبلیغاتی اندیشه ی پارسی برای اولین بار در ایران سامانه ی هوشمند کرونوس را پایه گذاری کرده است که هدف آن آشنایی و محاسبه اولیه جهت آشنایی می باشد.
برای آشنایی با مشاوره ی تبلیغاتی اولیه به این لینک مراجعه کنید:
برای استفاده و آشنایی با سامانه ی کرونوس بر روی لینک زیر کلیک کنید:
آنلایزر کرونوس: موتور هوشمند محاسبه و آنالیز تعرفه تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما
همچنین می توانید فیلم آموزشی نحوه استفاده از سامانه کرونوس را در اینجا ببینید:
آموزش آنلایزر کرونوس

کانون اندیشه پارسی