تبلیغ بازار


تبیلغات تبلیغ بازار بازاریابی بعنوان دو مفهوم مجزا ولی در تعامل
کدامیک مهمتر است
پس تبلیغ بازار تعریف تبلیغ بازار شناخت هر یک تبلیغ بازار دو مفهوم تبلیغات تبلیغ بازار بازاریابی درک بهتری نسبت به تفاوت آنها خواهیم داشت، تبلیغات در عمل بعنوان بخشی تبلیغ بازار فرآیند بازاریابی عمل می کند تبلیغ بازار مستقل تبلیغ بازار آن نخواهد بود. وظیفه تبلیغات معرفی قسمت مشخصی تبلیغ بازار خدمات شما بوده تبلیغ بازار به معنی تعیین استراتژی های لازم برای نحوه، زمان تبلیغ بازار مکان معرفی محصولات است.
برای مثال تعیین نحوه تبلیغات شما در میان گزینه هایی مانند روزنامه ها، سایتهای اینترنتی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات محیطی، رادیو تبلیغ بازار تلویزیون برعهده بخش بازاریابی بوده تبلیغ بازار برنامه ریزی زمان نمایش تبلیغ بازار محل قرار گرفتن این تبلیغات را نیز شامل میشود. تبلیغات پرهزینه ترین بخش در بازاریابی است تبلیغ بازار به همین دلیل تبلیغ بازار اهمیت ویژه ای برخوردار است.
فرض کنید تبلیغ بازار بازاریابی یا همان مارکتینگ را بعنوان یک کیک در نظر بگیریم، در اینصورت این کیک تبلیغ بازار برشهایی شامل شناخت بازار، شناسایی مشتریان هدف، استراتژی فروش، خدمات پشتیبانی، ارتباطات کاری، قیمت گذاری محصولات تبلیغ بازار تبلیغات تشکیل شده است. تبلیغات نیز یک برش تبلیغ بازار این کیک بوده تبلیغ بازار نقش مهمی در موفقیت شما دارد ولی برای دست یابی به بیشترین بازدهی هماهنگی کافی بین آن تبلیغ بازار سایر بخش های بازاریابی لازم است.
فرآیند بازاریابی نیازمند صرف زمان تبلیغ بازار هزینه بوده تبلیغ بازار میزان بازدهی آن در درازمدت قابل اندازه گیری است، در مقالات آینده بصورت تخصصی به بررسی تبلیغ بازار مقایسه روشهای بازاریابی تبلیغ بازار تبلیغات اینترنتی خواهیم پرداخت.
۱۰ توصیه برای تبلیغات تبلیغ بازار بازاریابی موثر
اصلاً مهم نیست تبلیغ بازار شرکت شما به چه میزان خدمات تبلیغ بازار یا محصولات خوبی ارانه می‌دهد اگر تبلیغ نکنید با هدف فروش خود فاصله بسیار زیادی خواهید داشت.
هدف حرفه‌ای تبلیغ بازار هر تبلیغاتی این است تبلیغ بازار با کمترین هزینه تبلیغ بازار یا هزینه‌ای مقرون به صرفه به تعداد زیادی تبلیغ بازار مخاطب دسترسی پیدا کنید تبلیغ بازار راه را برای پیدا کردن مشتری جدید برای شرکت شما هموار کند. البته ریسک این موضوع همیشه پا برجاست. اگر تبلیغات شما به نحو خوبی انجام شود، یک قدم موفقیت آمیز برای شرکت شماست. تبلیغ بازار در غیر این صورت پولی است تبلیغ بازار دور ریخته شده است. بر خلاف آن چه ممکن است به نظر بیاید تبلیغات شامل حقه‌های کوچکی هم می‌باشد تبلیغ بازار در ادامه به نحوه ی برنامه ریزی، اجرا تبلیغ بازار نظارت بر تبلیغات در ۱۰ نکته اشاره می‌کنیم:
۱- ابتدا مخاطب تبلیغ بازار بازار خاص را هدف بگیرید:
به یاد داشته باشید تبلیغات شما باید برای مخاطبین آن بازار خاص باشد تبلیغ بازار این یک اشتباه بزرگ است تبلیغ بازار تبلیغاتی در سطح وسیع بدون اینکه نوع مخاطب در نظر گرفته شود انجام شود. همیشه این سوال را تبلیغ بازار خود بپرسید چه نوع مشتری را می‌خواهید جذب کنید بعد تبلیغ بازار آن در تبلیغاتتان با‌‌ همان زبان رایج مخاطبان خاص تبلیغ کنید.
۲- مزایا تبلیغ بازار تسهیلات جانبی محصول تبلیغ بازار خدمات خود را پر رنگ کنید:
یکی تبلیغ بازار راه های تبلیغات موثر، تبلغیات تبلیغ بازار معرفی تسهیلات تبلیغ بازار امتیازات خرید، استفاده تبلیغ بازار خدمات تبلیغ بازار سرویس شرکت شما می‌باشد، این مقوله رقابت را در بین رقیبان به نفع شما رقم می‌زند. گرچه تبلیغات با حجم بالا یک مزیت محسوب می‌شود، تا زمانی تبلیغ بازار تسهیلات تبلیغ بازار امتیازهای جانبی ارائه ندهید در ذهن مخاطب تبلیغ بازار مشتری مورد نظرتان به حد لازم رسوخ نکرده‌اید.
۳- تصویر تبلیغ بازار یا نمایه استفاده کنید:
خیلی تبلیغ بازار محصولات مانند مک دونالد را به راحتی تبلیغ بازار روی تصاویر بیلبوردها می‌توان تشخیص داد. اگر زمینه فعالیت شما کوچک‌تر است به یاد داشته باشید تبلیغ بازار Logo تبلیغاتی تبلیغ بازار بسته بندی، اثری مشابه را در ذهن مشتری باقی خواهد گذاشت. به نمایش گذاشتن یک تصویر آن هم به صورت مداوم تبلیغ بازار پایدار چه در وب سایتهای تبلیغاتی، چه در بیلبورد‌ها تبلیغ بازار چه در فضاهای تبلیغاتی کوچک‌تر حتماً امکان رسوخ به ذهن مشتری را به شما می‌دهد.
۴- بدانید تبلیغ بازار برای پول درآوردن مجبور هستید پول خرج کنید:
راه های زیادی وجود دارند تبلیغ بازار می‌توان پول را پس انداز کرد اما اشتباه نکنید تبلیغات حیطه خوبی برای پس انداز کردن پول نیست بلکه باید آن را خرج کنید. ممکن است تبلیغات هدفمند نسبت به تبلیغات سنتی تبلیغ بازار عام خرج بیشتری داشته باشد، اما نترسید این به این خاطر آن است تبلیغ بازار سود متقابل را به شما باز می‌گرداند.
۵- مکان تبلیغات بسیار مهم است:
سایت اینترنتی، کانال تلویزیونی تبلیغ بازار رادیویی تبلیغ بازار یا مجله مورد علاقه شما حتماً تبلیغ بازار لزوماً مورد علاقه مخاطب تبلیغ بازار مشتری شما نیست در مورد علاقه های احتمالی مشتری تبلیغ بازار مخاطب هدف خود تحقیق کنید، مطالعه کنید تبلیغ بازار تبلیغ بازار سلیقه شخصی خودتان در انتخاب راه های تبلیغاتی اجتناب کنید. هدف شما فقط ارتباط برقرار کردن با مشتری تبلیغ بازار هدف خاص به نحوی تبلیغ بازار او می‌پسندد است، نه به نحوی تبلیغ بازار شما می‌پسندید.
۶- بودجه بی‌بازگشت را صرف تبلیغات نکنید:
برای مثال اگر ماهی ۵۰۰ دلار بودجه برای تبلیغات کنار گذاشته‌اید، روی کاغذ درست محاسبه کرده‌اید، اما در عمل شرایطی مانند فصلی بودن محصولاتتان تبلیغ بازار زمان های رکود در بازار هدفتان را حتماً در نظر بگیرید.
۷- گوناگونی در تبلیغات:
این خیلی معمول است تبلیغ بازار در فعالیت‌های تجاری تبلیغ بازار بازرگانی، صاحبان شرکت بعد تبلیغ بازار پیدا کردن مکانی برای تبلیغات تبلیغ بازار کاملاً برگشت هزینه را همراه دارد دست تبلیغ بازار گشتن برای پیدا کردن بازارهای دیگر می‌کشند. تا آن جایی تبلیغ بازار به تبلیغات مربوط می‌شود نباید تمام تخم مرغ‌هایتان را تنها در یک سبد بگذارید. رسانه‌ها تبلیغ بازار وسایل ارتباطی گوناگونی را انتخاب کنید تبلیغ بازار هرچند وقت یک بار تغییر تبلیغ بازار تفاوت ایجاد کنید، چه در بودجه تبلیغاتی خودتان تبلیغ بازار چه در پیدا کردن بازار هدف جدید‌تر.
۸- زیاد سعی نکنید به دنبال ارائه خدمات تبلیغ بازار سرویس همه پسند باشید:
هیچ محصولی تبلیغ بازار یا سرویسی مورد پسند همه افراد نیست. تلاش برای گسترش تبلیغات در مخاطبین متفاوت به منظور گسترش بازار هدف برای فعالیت های بازرگانی کوچک اصلاً مناسب نیست. بنابراین به جای همه گیر شدن سعی کنید فقط در بازار هدف خودتان کامل تبلیغ بازار بی‌نظیر باشید.

کانون اندیشه پارسی

آنالایزر کرونوس - آژانس تبلیغاتی اندیشه پارسی

مشاوره تبلیغاتی ، آنالیز تبلیغاتی ، کمپین تبلیغاتی

کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی مشاوره و آنالیز تبلیغاتی شامل گروهی از راهنمایی ها، محاسبات و بررسی های آماری می باشد که نتیجه ی آن موفقیت در تبلیغات تلویزیونی است. یک مشاوره می تواند رایگان یا شامل هزینه باشد، و در نهایت هدف از مشاوره داشتن پخش تبلیغ در تلویزیون یا تبلیغ تلویزیونی است. این نوع مشاوره توسط شرکت های مشاور تبلیغاتی صورت می گیرد.
لازم است برای برخورداری از مشاوره یک سری اطلاعات کلی در مورد نحوه ی قیمت گذاری  سازمان صدا و سیما داشته باشید.

مشاوره و آنالیز تبلیغات تلویزیونی

کرونوس کانون تبلیغاتی اندیشه ی پارسی برای اولین بار در ایران سامانه ی هوشمند کرونوس را پایه گذاری کرده است که هدف آن آشنایی و محاسبه اولیه جهت آشنایی می باشد.
برای آشنایی با مشاوره ی تبلیغاتی اولیه به این لینک مراجعه کنید:
برای استفاده و آشنایی با سامانه ی کرونوس بر روی لینک زیر کلیک کنید:
آنلایزر کرونوس: موتور هوشمند محاسبه و آنالیز تعرفه تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما
همچنین می توانید فیلم آموزشی نحوه استفاده از سامانه کرونوس را در اینجا ببینید:
آموزش آنلایزر کرونوس

کانون اندیشه پارسی