تعرفه اگهی در صدا و سیما


تیزر: گونه‌ای از تبلیغات كه شامل زیر گونه‌های زیر است:
* تیزر رئال
* تیزر رئال - انیمیشن
* تیزر انیمیشن
 4- جلوه‌های ویژه:
الف: جلوه‌های ویژه رایانه‌ای (ufx)
ب: جلوه‌های ویژه بصری رئال (همراه با گروه بدلكاری)
5-خدمات فنی: آرم استیشن
* خدمات تجهیزاتی:
* دوربین تعرفه اگهی در صدا و سیما تجهیزات حركتی مانند: تراولینگ، پنتر، شاریو، مینی كرپن، ABC، كرین، پروجیب، استدی كم و...
* نور مانند: انواع آرك، 800، ZK، سافت باكس، دِ دولایت تعرفه اگهی در صدا و سیما ...
* تجهیزات جانبی مانند: گیره لاول، سوسماری، باریگودا، پایه پرچم، رفلكتور، فیلتر ژلاتینی، اسپن گلاس، كابل برق، جعبه سه فاز و...
* خدمات تدوین تعرفه اگهی در صدا و سیما میكس شامل:
تدوین خط تعرفه اگهی در صدا و سیما تدوین غیر خطی
* خدمات اجاره استودیو شامل: تجهیزات كامل تعرفه اگهی در صدا و سیما اتاق فرمان
* خدمات اجاره استودیو صدا شامل: ضبط نریشن، صداگذاری تعرفه اگهی در صدا و سیما ضبط تعرفه اگهی در صدا و سیما میكس موسیقی با كلیه امكانات حرفه‌ای تعرفه اگهی در صدا و سیما انواع میكروفن
************************************************************************************* پیشینه تعرفه اگهی در صدا و سیما خاستگاه تبلیغ یا آگهی های تجاری ‏
‏ آگهی های تجاری ابتدا به میان برنامه ها ی کوتاه تبلیغی گفته می شد تعرفه اگهی در صدا و سیما در یک ایستگاه رادیویی به ازای ‏دریافت مبلغی خاص پخش می شد ، ایستگاه های رادیویی از همان روزهای نخست به این نتیجه رسیدند تعرفه اگهی در صدا و سیما ‏این کار می تواند یکی از راه های جبران هزینه های آنها باشد؛ تا اینکه در اواخر دهه ی ۱۹۲۰ میلادی ، این ‏راهِ تامین درآمد، رسما" از سوی ایستگاه های رادیویی آمریکایی پذیرفته شد . با وجود بحث های تعرفه اگهی در صدا و سیما چالشهای ‏بسیار ، سرانجام پای آگهی های تجاری به رادیو باز شد۰ ‏****.
آگهی های تجاری یعنی در اختیار قرار دادن گوش شنوای مخاطبان ، تا آنان پیامهای بازرگانی را بشنوند تعرفه اگهی در صدا و سیما ‏به دنبال آن ، از آن مکان تجاری با هدف دستیابی به آن محصول تعرفه اگهی در صدا و سیما یا خدمت تبلیغ شده خرید نمایند .‏
● یک تبلیغ بانکی از رادیو تعرفه اگهی در صدا و سیما تلویزیون باید چگونه باشد؟‏
‏ یک تبلیغ بانکی چه رادیویی تعرفه اگهی در صدا و سیما چه تلویزیونی باید برش داشته باشد تعرفه اگهی در صدا و سیما خود را در بین تبلیغات دیگر جای دهد ، ‏سپس باید ارتباط خود را با مخاطب برقرار سازد . در عین حال ، تبلیغ خدمات بانکی باید به نحو موفق تعرفه اگهی در صدا و سیما ‏درستی آن را معرفی کند . هدف باید این باشد تعرفه اگهی در صدا و سیما در بین ازدحام تعرفه اگهی در صدا و سیما شلوغی فکر آدمها نفوذ کـرده تعرفه اگهی در صدا و سیما برای ‏عرضه ی پیام تبلیغاتی توجه مخاطب را به خود جلب کند در غیر اینصورت بخت آنکه برقراری ارتباط تاثیر ‏مطلوب خود را بگذارد اندک است . هرچه تبلیغ ، توجه بیشتری را به خود معطوف کند ، احتمال برقراری ‏ارتباط موثر تعرفه اگهی در صدا و سیما یادآوری تعرفه اگهی در صدا و سیما ماندگاری آن تبلیغ برای مخاطب بیشتر خواهد بود . اگر یک تبلیغ بانکی تعرفه اگهی در صدا و سیما از ‏رادیو یا تلویزیون پخش می شود به میزان کمی ، توجه را به خود معطوف کند، در بهترین حالت ، احتمالا" ‏ناکارآمد است تعرفه اگهی در صدا و سیما در بدترین حالت بی تاثیر خواهد بود . هدف تبلیغات عبارت است از تشریح جایگاه تعرفه اگهی در صدا و سیما معرفی ‏توانمندی‌های یک بانک تعرفه اگهی در صدا و سیما ایجاد روشنگری‌های لازم در مورد شرایط تعرفه اگهی در صدا و سیما موقعیت منحصر به فرد آن بانک در ‏زمینه ی ارائه ی خدمات به مشتریان . ‏
● شکل گیری یک تیزر بانکی
این روزها تبلیغات زیاد تعرفه اگهی در صدا و سیما گوناگونی را از بانکهای مختلف در رادیو تعرفه اگهی در صدا و سیما تلویزیون می بینیم تعرفه اگهی در صدا و سیما می شنویم ، بانکها با ‏شرکتهای مختلف تبلیغی تعرفه اگهی در صدا و سیما کار ساخت تیزرهای رادیویی تعرفه اگهی در صدا و سیما تلویزیونی را به عهده دارند تعرفه اگهی در صدا و سیما تعدادشان نیز بسیار ‏زیاد است قرارداد ساخت می بندند تعرفه اگهی در صدا و سیما آن شرکت تبلیغی براساس طرحی از طرف خــــود تعرفه اگهی در صدا و سیما یا آن بانک ارائه ‏می شود شروع به ساخت تیزر تبلیغی می نماید ، اما متاسفانه بعضا" به دلیل شناخت نا کافی برخی از افراد (که ‏در آن سیستم بانکی مسئول مستقیم تبلیغات بانک هستند با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد می بندد) شاهد تولید ‏تیزرهای ضعیف تعرفه اگهی در صدا و سیما بی تاثیر بر روی مخاطب هستیم ، با توجه به هزینه های سنگین ساخت تیزر تعرفه اگهی در صدا و سیما پخش آن ، ‏در نهایت ضرر کننده ی اصلی آن بانک مربوط می باشد ، نداشتن تخصص ، عدم استفاده از‎ ‎تحقیقات در ‏تبلیغات تعرفه اگهی در صدا و سیما نا آگاهی از نیازهای مشتریان شبکه بانکی ،عدم توجه به عنصر‏‎ ‎خلاقیت در تبلیغات، استفاده از ‏سوژه‌های تکراری وکاراکترهای مشابه تعرفه اگهی در صدا و سیما یکسان ،فضا‌های نامناسب ، از جمله ضعف‌های تبلیغات بانکی ‏محسوب‎ ‎می‌شود ، ضمن آنکه برخی بانکها تبلیغاتشان متمرکز بر روی قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه ‏است تعرفه اگهی در صدا و سیما کمتر دیده شده است تعرفه اگهی در صدا و سیما در مورد خدمات گوناگونشان تبلیغی پخش کنند . تعداد تعرفه اگهی در صدا و سیما تشابه وتمرکز زیاد ‏بر روی حساب‌های قرض الحسنه باعث دلزدگی مخاطبان می شود تعرفه اگهی در صدا و سیما ازسوی دیگر پخش یک تیزر بدون ‏اینکه هیچ گونه تغییری در زمان تعرفه اگهی در صدا و سیما طرح بر روی آن انجام شود منجر به سقوط اثرگذاری تیزر تبلیغــــاتی ‏می شود تعرفه اگهی در صدا و سیما به قولی تبدیل به ضد تبلیغ خواهد شد تبلیغات ضعیف می‌‌تواند چنان ضربه‌ای بزند تعرفه اگهی در صدا و سیما در صورت ‏عدم تبلیغ با آن مواجه نخواهید شد ، از"جان وانا میکر" صاحب فروشگاه های بزرگ یک جمله ی زیبایی نقل ‏شده با این مضمون تعرفه اگهی در صدا و سیما "نیمی از هزینه های تبلیـــغاتی من بی تاثیر است تعرفه اگهی در صدا و سیما تلف می شود اما نمی دانم کدام ‏نیمه"شاید این جمله نغز این روزها در مورد تبلیغات بانکها در ایران مصداق داشته باشد تعرفه اگهی در صدا و سیما البته یه مقدار بیشتر ‏از نیمی از هزینه ها ، همانطور تعرفه اگهی در صدا و سیما گفته شد هزینه های گزافی به پخش نفس گیر تیزرهای تلویزیونی تعرفه اگهی در صدا و سیما البته ‏کمتر به آنونسهای رادیویی اختصاص پیدا می کند . ضمن آنکه با وجود همه ی این ضعف ها طی سالها ی ‏اخیر شاهد‎ ‎تبلیغات مناسب بانک‌ها نیز بوده‌ایم تعرفه اگهی در صدا و سیما آن به دلیل آن است تعرفه اگهی در صدا و سیما آن بانک با تحقیق بازار تعرفه اگهی در صدا و سیما با داشتن ‏علم تبلیغات به سراغ یک طرح زیبا ، موثر تعرفه اگهی در صدا و سیما تاثیر گذار تعرفه اگهی در صدا و سیما همچنین یک شرکت حرفه ای تبلیغاتی رفته تعرفه اگهی در صدا و سیما ‏بودجه ی تبلیغات خود را با علم ، هزینه کرده است ، گاهی اوقات نیز اتفاق افتاده است تعدادی از آگهی‌هایی ‏که امروزه تولید تعرفه اگهی در صدا و سیما پخش می‌شوند بیش از آن تعرفه اگهی در صدا و سیما به جنبه ی ترغیبی، اقناعی تعرفه اگهی در صدا و سیما متقاعدکننده ی آن بپردازد ‏بیش‌تر به جنبه‌های نوآوری تعرفه اگهی در صدا و سیما خلاقیت در تهیه ی آن‌ تیزر می پردازد تعرفه اگهی در صدا و سیما به نوعی می تواند تبلیغی برای آن ‏شرکــت سازنده ی تیزر باشد تا تبلیغ خدمات آن بانک.‏
با توجه به بالا بودن هزینه های پخش تیزر تبلیغاتی در تلویزیون می تواند پخش تبلیغ از طریق رادیو در ‏دستور کار قرار بگیرد، ‌یکی ‌از ‌بزرگ‌ترین ‌مزیت‌های ‌تبلیغات ‌رادیویی ‌این ‌است تعرفه اگهی در صدا و سیما ‌ارزان‌تر ‌از ‌تبلیغات ‏‏‌تلویزیونی ‌است تعرفه اگهی در صدا و سیما این روزها تعداد شنونده های یک برنامه ی رادیویی گاهی از یک برنامه ی تلویزیونی ‏بیشتر است تعرفه اگهی در صدا و سیما با توجه به نزدیکی شنونده با رادیو می تواند یک تبلیغ ، اثر بیشتر تعرفه اگهی در صدا و سیما مانایی بیشتری برای ‏مخاطب داشته باشد رادیو تنها وسیله ارتباط جمعی است تعرفه اگهی در صدا و سیما استفاده از آن مانع فعالیـت های دیگر انسانی ‏نمی گردد، به همین جهت بیشتر از سایر وسایل ارتباطی می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد. هنگام مطالعه ‏کتاب تعرفه اگهی در صدا و سیما مطبوعات تعرفه اگهی در صدا و سیما همچنین مشاهده تلویزیون تعرفه اگهی در صدا و سیما سینما، انسان ناچار است تمام توجه خود را به صفحه کاغذ ‏یا تصویرهای متحرک معطوف کند. قابلیت تحرک تعرفه اگهی در صدا و سیما استفاده در همه جا تعرفه اگهی در صدا و سیما همه حال، سبب شده تعرفه اگهی در صدا و سیما این وسیله ‏بتواند با فعالیت مداوم خود در تمام ساعات شبانه روز برای ارضای شنوندگان به پخش اخبار تعرفه اگهی در صدا و سیما موسیقی تعرفه اگهی در صدا و سیما ‏برنامه های گوناگون دیگر بپردازد. در این جاست تعرفه اگهی در صدا و سیما علمِ شناسایی مخاطب می تواند کمک شایانی به ‏موفقیت یک تیزر تبلیغاتی کند ، گاهی دیده شده تعرفه اگهی در صدا و سیما یک تیزر تبلیغاتی در یک زمان نامناسب تعرفه اگهی در صدا و سیما یک برنامه ی ‏کم شنونده تعرفه اگهی در صدا و سیما یا از یک ایستگاه رادیویی پخش شده است تعرفه اگهی در صدا و سیما تعداد مخاطبان آن بسیار اندک است .

کانون اندیشه پارسی

آنالایزر کرونوس - آژانس تبلیغاتی اندیشه پارسی

تعرفه تبلیغ در صدا و سیما

کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی ما با توجه به هدف گذاری های مختلفی تبلیغات انجام می دهیم و بررسی اقتصادی امور تبلیغاتی یک امر مهم و بدیهی است. لذا ما با بررسی آماری مخاطبین برنامه های تلویزیونی، هدف گذاری تبلیغاتی و نرخ تعرفه های مصوب پیام های بازرگانی هزینه ها را بررسی می کنیم تا بتوانیم یک تبلیغات موفق را انجام دهیم. با توجه به پیچیده بودن محاسبات تعرفه های پخش تلویزیونی این بررسی چند جانبه، مبحثی زمان بر و دقیق است. برای مثال جدول زیر تعرفه های پایه و تعرفه های محاسبه شده ی یک نمونه ی خاص را نشان می دهد.

تعرفه تبلیغات تلویزیونتعرفه تبلیغات رادیو

کرونوس همانطور که می دانید تبلیغات موفق به دانسته های اولیه ی زیادی نیاز دارد و شامل تعرفه ها، شرایط، میزان بودجه، آمار مخاطبین و بازار هدف و غیره.
از آنجا که این بررسی چند بعدی کاری بس دقیق و با ظرافت خاص است، لذا کانون اندیشه ی پارسی با تهیه و تدوین یک سیستم هوشمند در ایران توانسته گامی نوین در این عرصه بر دارد. کانون اندیشه ی پارسی  سامانه ی هوشمند کرونوس را برای بررسی آماری و چند بعدی تعرفه ها تهیه و تدوین نموده است که در آن شما می توانید این عملیات پیچیده را کاملا هوشمندانه و سیستماتیک انجام دهید.
برای استفاده و آشنایی با سامانه ی کرونوس بر روی لینک زیر کلیک کنید:
آنلایزر کرونوس: موتور هوشمند محاسبه و آنالیز تعرفه تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما
همچنین می توانید فیلم آموزشی نحوه استفاده از سامانه کرونوس را در اینجا ببینید:
آموزش آنلایزر کرونوس

کانون اندیشه پارسی