هزینه های تبلیغاتی


هزینه های تبلیغاتی همچنین این کانون جزو یکی از قدیمی ترین سازندگان آگهی بازرگانی موزیکال در

 ایران نیز میباشد تبلیغات موزیکال انتن لالی سازنده تیزر تلویزیونی انتن لالی پخش :شبکه های سراسری تایم :24 ثانیه ساختار :رئال - موزیکال جهت مشاهده تیزر موزیکال انتن لالی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . پذیرش پخش پیامهای بازرگانی کیفیت نمونه های فوق جهت مشاهده هزینه های تبلیغاتی دانلود سریعتر50% کاهش یافته است آنتن لالی سپهر الکتریک تیزر تلویزیونی سپهر الکتریک پخش :شبکه های استانی تایم :28 ثانیه ساختار :رئال - موزیکال برای مشاهده کلیپ موزیکال به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . پذیرش هزینه های تبلیغاتی پخش تبلیغات تلوزیونی کیفیت نمونه های فوق جهت مشاهده هزینه های تبلیغاتی دانلود سریعتر50% کاهش یافته است سپهر الکتریک کانون تبلیغاتی جزء یکی از موفق ترین شرکت های سازنده تیزرهای

 موزیکال در سطح کشور میباشد کلیپ موزیکال چای تیبا زمان این تیزر 22 ثانیه بوده هزینه های تبلیغاتی در صدا هزینه های تبلیغاتی سیمای جمهوری اسلامی ایران این نوع تبلیغ

 تلویزیونی با این زمان بسیار رایج بوده هزینه های تبلیغاتی مخاطب این نوع تبلیغات ، از تماشای آن

 خسته هزینه های تبلیغاتی دل زده نمیشوند. این تیزر تبلیغاتی در شرکت تهیه هزینه های تبلیغاتی عرضه شده است برای تماشای فیلم تیزر موزیکال چای تیبا میتوانید از قسمت زیر استفاده کنید آبمیوه گلشن تیزر تلویزیونی موزیکال پخش :شبکه های استانی تایم این تبلیغات تلویزیونی موزیکال :28 ثانیه ساختار این تبلیغات تلویزیونی موزیکال : رئال - موزیکال برای مشاهده تبلیغات تلویزیونی موزیکال به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . شرکت ارائه دهنده مشاوره پخش تبلیغات تلویزیونی کیفیت نمونه های فوق جهت مشاهده هزینه های تبلیغاتی دانلود سریعتر50% کاهش یافته است آبمیوه گلشن هزینه پخش آگهی تلویزیونی کانون تبلیغاتی سازنده تیزرهای تبلیغاتی مبین وان محل پخش: شبکه های سراسری صدا هزینه های تبلیغاتی سیما زمان: 35 ثانیه ساختار: رئال هزینه های تبلیغاتی ترکیبی برای مشاهده هزینه پخش آگهی تلویزیونی به صفحه تعرفه پخش تبلیغات تلویزیونی

 مراجعه فرمایید در تاریخ 94/04/10 سفارش ساخت آگهی تلویزیونی | مصلای بزرگ امام خمینی ( ره

 ) به کانون تبلیغاتی داده شد هزینه های تبلیغاتی به دلیل فورس بودن کار این آگهی

 تلویزیونی کمتر از 24 ساعت با 2 اصلاح تهیه هزینه های تبلیغاتی خدمت سفارش دهنده محترم مصلای بزرگ امام خمینی

 ( ره ) داده شد لازم بذکر است این آگهی تلویزیونی به مناسبت ( مراسم شبهای قدر ) ساخته شده هزینه های تبلیغاتی در همان ایام در تمام شبکه های رسانه ملی به روی آنتن خواهد رفت جهت مشاهده این آگهی تلویزیونی روی دکمه ادامه مطلب کلیک نمایید ادامه مطلب... نیک اندیشان رستاک | پخش آگهی در صدا هزینه های تبلیغاتی سیما توضیحات دسته: موشن گرافیک نیک اندیشان رستاک | پخش آگهی در صدا هزینه های تبلیغاتی سیما در تاریخ 94/04/07 کد پخش آگهی در صدا هزینه های تبلیغاتی سیمای شرکت نیک اندیشان رستاک (

 تولید کننده البسه های بیمارستانی هزینه های تبلیغاتی لباس کار ) از اداره کل بازرگانی سازمان صدا و

 سیمای جمهوری اسلامی ایران توسط کانون تبلیغاتی نماینده پذیرش و

 پخش تبلیغات تلویزیونی اخذ گردید هزینه های تبلیغاتی پخش آگهی در صدا هزینه های تبلیغاتی سیما از اواسط تیر ماه

 1394 توسط کانون آغاز خواهد شد . هزینه تولید : 2 میلیون تومان ساختار این تیزر تلویزیونی : موشن گرافیک

 تایم این تبلیغ تلویزیونی : 30 ثانیه ( این آگهی با بودجه 50 میلیون تومان در حال پخش میباشد ) لطفا جهت مشاهده این آگهی تلویزیونی روی دکمه ادامه مطلب کلیک نمایید ادامه مطلب... رایانه کلینیک | تیزر توضیحات دسته: موشن گرافیک در تاریخ 94/02/22 قرارداد پخش تیزر فی مابین کانون تبلیغاتی با رایانه کلینیک بسته شد این تیزر در اواخر اردیبهشت ماه سال 1394 از شبکه های سراسری هزینه های تبلیغاتی شبکه های دیجیتال به روی آنتن خواهد رفت ( برای مشاهده این تیزر دکمه ادامه مطلب را کلیک نمایید ) ادامه مطلب... آگهی تلویزیونی انتشارات تخته سیاه توضیحات دسته: موشن گرافیک ساخت هزینه های تبلیغاتی پخش آگهی تلویزیونی انتشارات تخته سیاه در تاریخ 93/12/20 قرارداد ساخت هزینه های تبلیغاتی پخش آگهی تلویزیونی فی ما بین کانون تبلیغاتی

 با جناب آقای آرام فرد مدیر عامل انتشارات تخته سیاه بسته شد هزینه های تبلیغاتی پخش این آگهی تلویزیونی در اسفند ماه 1393 و

 نیمه دوم فروردین 1394 هزینه های تبلیغاتی شهریور 1394 در شبکه های سراسری هزینه های تبلیغاتی شبکههای دیجیتالی توسط کانون انجام

 میشود ساختار :موشن گرافیک هزینه ساخت : 2 میلیون تومان تایم آگهی تلویزیونی:

 34 هزینه های تبلیغاتی 22 ثانیه جهت مشاهده آگهی تلویزیونی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ادامه مطلب... ساخت هزینه های تبلیغاتی پخش تبلیغات تلویزیونی آژانس هواپیمایی رز آبی توضیحات دسته: موشن گرافیک در تاریخ 93/12/23 قرارداد ساخت هزینه های تبلیغاتی پخش آگهی تلویزیونی فی مابین کانون تبلیغاتی

 با آژانس هواپیمایی رز آبی بسته شد این تبلیغ تلویزیونی در اسفند ماه سال 1393 هزینه های تبلیغاتی خرداد ماه سال 1394 از شبکه های سراسری هزینه های تبلیغاتی شبکه های دیجیتال به روی آنتن خواهدرفت ساختار :موشن گرافیک هزینه ساخت: 2 میلیون تومان تایم
حال اگر این فرایند با پشتوانه تحقیقات بازار كه خود می‌توند  بخشی از علم بازاریابی باشد، همراه گردد قطعاً اثربخشی بیشتری خواهد داشت. در بازاریابی، اطلاعات صرفاً به عنوان مبنایی برای اتخاذ تصمیمات بهتر نیست. بلكه یك  دارایی ارزشمند است كه از نظر استراتژیك می‌تواند مزایای رقابتی به بار آورد. (  راسبی گازیر ) تحقیقات بازاریابی چیست ؟ تحقیق عبارت است از بررسی كامل موضوع به گونه‌ای منظم هزینه های تبلیغاتی منسجم هزینه های تبلیغاتی بر اساس  روشهای عینی، به منظور كسب اطلاعات یا كشف اصول وابسته به آن. با توجه به این  تعریف، تحقیقات بازاریابی عبارت است از روش عینی، منظم هزینه های تبلیغاتی منسجم كه از طریق آن  اطلاعات لازم هزینه های تبلیغاتی مناسب برای تصمیم‌گیری مدیر بازاریابی فراهم می‌آید. یكی از مواردی كه موجبات تصمیمات سازنده هزینه های تبلیغاتی درست مدیران بازاریابی را فراهم  می‌آورد تحقیقات بازاریابی است. بهره‌برداری‌های مختلفی از مشاور تبلیغاتی به عمل  می‌آید كه از جمله این موارد عبارتند از: تحقیقات بازاریابی نخستین گام در راه شناختن خریداران است هزینه های تبلیغاتی در نتیجه زیربنای  مدیریت سازمان‌هایی است كه برنامه كار خود را با توجه به نیازها هزینه های تبلیغاتی خواسته‌های  مشتریان تنظیم می‌كند. از تحقیقات بازاریابی در تعیین سیاستهای بازاریابی استفاده می‌شود هزینه های تبلیغاتی به این ترتیب  از عوامل قابل كنترل هزینه های تبلیغاتی خارج از كنترل بازار به بهترین صورت استفاده می‌شود. مشاوره تبلیغاتی با كشف بازارهای جدید، موارد استفاده از محصولات هزینه های تبلیغاتی خدمات پیشین  را گسترش می دهد. مشاور تبلیغاتی باعث حذف تصمیماتی می‌شود كه بر اطلاعات نادرست هزینه های تبلیغاتی یا حدسیات  استوار است هزینه های تبلیغاتی از آنجا كه معمولاً پس از تصمیم‌گیری‌های مهم تجاری، امكان بازگشت  وجود ندارد، از سرمایه‌گذاری‌های سنگین در بخشهای غیر ضروری جلوگیری می‌شود. مشاور تبلیغاتی موجب كاهش هزینه‌ها می‌شود. مشاور تبلیغاتی تاثیر فعالیت‌های تبلیغاتی را زیاد كرده، موجب افزایش فروش می‌شود. نقش مشاور تبلیغاتی برقراری پیوند بین مشتری یا مصرف‌كننده هزینه های تبلیغاتی سازمان از طریق  اطلاعات است. تحقیقات بازاریابی را به طور كلی می‌توان به گروه‌های زیر تقسیم  نمود: الف) تحقیقات درباره بازار - بررسی سهم بازار یك محصول یا شركت در مقایسه با رقبا - بررسی چگونگی بخش‌بندی بازار - بررسی كانالهای توزیع در مقایسه با رقبا - امكان‌سنجی ورود محصول جدید به بازار ب) مشاور تبلیغاتی درباره مشتری هزینه های تبلیغاتی مصرف‌كننده - بررسی ویژگی‌های جمعیتی مشتریان محصول - بررسی الگوی خرید مشتریان - بررسی الگوی مصرف مشتریان - بررسی میزان وفاداری مشتریان به مارك تجاری - بررسی میزان رضایت مشتریان از محصول - بررسی نیازها، خواسته‌ها هزینه های تبلیغاتی انتظارات مشتریان از محصول - بررسی ویژگیهای بازار هدف در فرایند تصمیم‏گیری خرید مشاور در امور تبلیغاتی ج) مشاور تبلیغاتی درباره محصول - مشاور تبلیغاتی در زمینه بررسی ویژگی‌های محصول در مقایسه با رقبا - مشاور تبلیغاتی در زمینه بررسی جایگاه شركت در بازار هدف (شناخت، عملكرد،  نگرش، رضایت) - مشاور تبلیغاتی در رابطه با بررسی جایگاه محصولات یك شركت در بازار هدف از نظر  محصول، قیمت،توزیع هزینه های تبلیغاتی پیشبرد فروش - مشاور تبلیغاتی در زمینه پیش‌آزمون محصول جهت دستیابی به سلیقه  مصرف‌كنندگان - مشاور تبلیغاتی در زمینه بررسی شاخص‌های محصول شامل سهم بازار، سهم در  اذهان ، نفوذ در مخاطبان، ترجیح محصول -مشاور تبلیغاتی با موضوع بررسی بسته‌بندی محصول مراحل كلی انجام مشاوره تبلیغاتی 1. تنظیم مساله یكی از مهمترین فعالیت‌های مشاوره تبلیغاتی ، تعریف مساله مورد نظر است.  بخشی از فرایند تعریف، شامل تعیین هدفهای خاص پروژه تحقیقی می‌شود.هر پروژه  می‌بایست یك یا چند هدف داشته باشد هزینه های تبلیغاتی تا این اهداف به طور دقیق مشخص نشوند،  نمی‌توان به مرحله بعد رفت. 2. تعیین طرح تحقیق طرح تحقیق هزینه های تبلیغاتی منابع اطلاعاتی با هم ارتباط تنگاتنگی داشته، به میزان شناخت ما از  مساله بستگی دارند. اگر میزان شناخت ما از پدیده مورد تحقیق نسبتاً كم باشد،  تحقیق جنبه اكتشافی خواهد داشت هزینه های تبلیغاتی در صورت شناخت دقیق مساله، پژوهش جنبه  توصیفی یا علی می‌یابد. 3. تعیین روش گردآوری اطلاعات اگر اطلاعات موجود به راحتی در دسترس نبوده هزینه های تبلیغاتی یا برای مساله موجود نامناسب

کانون اندیشه پارسی

آنالایزر کرونوس - آژانس تبلیغاتی اندیشه پارسی

تعرفه تبلیغ در صدا و سیما

کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی ما با توجه به هدف گذاری های مختلفی تبلیغات انجام می دهیم و بررسی اقتصادی امور تبلیغاتی یک امر مهم و بدیهی است. لذا ما با بررسی آماری مخاطبین برنامه های تلویزیونی، هدف گذاری تبلیغاتی و نرخ تعرفه های مصوب پیام های بازرگانی هزینه ها را بررسی می کنیم تا بتوانیم یک تبلیغات موفق را انجام دهیم. با توجه به پیچیده بودن محاسبات تعرفه های پخش تلویزیونی این بررسی چند جانبه، مبحثی زمان بر و دقیق است. برای مثال جدول زیر تعرفه های پایه و تعرفه های محاسبه شده ی یک نمونه ی خاص را نشان می دهد.

تعرفه تبلیغات تلویزیونتعرفه تبلیغات رادیو

کرونوس همانطور که می دانید تبلیغات موفق به دانسته های اولیه ی زیادی نیاز دارد و شامل تعرفه ها، شرایط، میزان بودجه، آمار مخاطبین و بازار هدف و غیره.
از آنجا که این بررسی چند بعدی کاری بس دقیق و با ظرافت خاص است، لذا کانون اندیشه ی پارسی با تهیه و تدوین یک سیستم هوشمند در ایران توانسته گامی نوین در این عرصه بر دارد. کانون اندیشه ی پارسی  سامانه ی هوشمند کرونوس را برای بررسی آماری و چند بعدی تعرفه ها تهیه و تدوین نموده است که در آن شما می توانید این عملیات پیچیده را کاملا هوشمندانه و سیستماتیک انجام دهید.
برای استفاده و آشنایی با سامانه ی کرونوس بر روی لینک زیر کلیک کنید:
آنلایزر کرونوس: موتور هوشمند محاسبه و آنالیز تعرفه تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما
همچنین می توانید فیلم آموزشی نحوه استفاده از سامانه کرونوس را در اینجا ببینید:
آموزش آنلایزر کرونوس

کانون اندیشه پارسی