تعرفه پخش اگهی در تلویزیون


بخش رادیویی:
رادیو به عنوان یكی از قدیمی‌ترین ابزارهای ارتباطی، در همه‌ی این سال‌ها با افت تعرفه پخش اگهی در تلویزیون خیزهای زیادی مواجه شده است.
رادیو در ایران به خ صوص در دهه‌ی اخیر، طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جذب كرده تعرفه پخش اگهی در تلویزیون تبلیغات رادیویی به حد قابل قبولی گسترش پیدا كرده است.
در زمینه‌ی كمی هم این ابزار ارتباط گسترش قابل قبولی داشته تعرفه پخش اگهی در تلویزیون رادیوهای اینترنتی تعرفه پخش اگهی در تلویزیون ماهواره‌ای در كنار گیرنده‌های موجود توانسته به گسترش كمی تعرفه پخش اگهی در تلویزیون كیفی رادیو كمك كند.
رادیو جوان، قرآن، تهران، معارف، فرهنگ، ورزش، ایران، گفتگو، البرز، سلامت، پیام و... از جمله شبكه‌های رادیویی كشور هستند كه در كنار شبكه‌های رادیویی استانی نقش فعالی در جذب مخاطبان فراوان در كشور دارند.
رادیو جوان:
یكی از پرشنونده‌ترین شبكه‌های رادیو كه با گروه‌های مختلف برنامه‌سازی گسترده‌ای به اندازه‌ی سراسر كشور دارد، از موفق‌ترین شبكه‌های رادیو كه آمیزه‌ای كه برنامه‌هایی در قالب‌های مختلف است.
رادیو پیام:
 با تركیب پخش موسیقی تعرفه پخش اگهی در تلویزیون اخبار مختلف از پر مخاطب‌ترین شبكه‌های رادیو است كه در تمام ساعات روز شنوندگان فراوانی دارد.
 رادیو تجارت:
رادیویی كه در سال 1386 افتتاح شد تعرفه پخش اگهی در تلویزیون توانست با پوشش اخبار تجاری تعرفه پخش اگهی در تلویزیون اقتصادی تعرفه پخش اگهی در تلویزیون برنامه‌هایی در این حوزه، تبدیل به شبكه‌ای آشنا برای صاحبان صنایع تعرفه پخش اگهی در تلویزیون فعالان اقتصادی تعرفه پخش اگهی در تلویزیون تجاری تبدیل شود.
رادیو فرهنگ:
شبكه‌ای فعال در مباحث فرهنگی، ادبی تعرفه پخش اگهی در تلویزیون هنری با بهره‌گیری مناسب از موسیقی سنتی، ملی، مقامی تعرفه پخش اگهی در تلویزیون كلاسیك كه در جذب مخاطبان فرهنگی تعرفه پخش اگهی در تلویزیون فرهیخته تعرفه پخش اگهی در تلویزیون قشر دانشگاهی كشور موفق عمل كند.
رادیو ورزش:
شبكه‌ی اختصاصی ورزش كه در برنامه‌های به مسائل گوناگون ورزش داخلی تعرفه پخش اگهی در تلویزیون خارجی می‌پردازد، این شبكه از زمان تأسیس تاكنون، توانسته طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان به ورزش را به خود جلب كند.
پخش زنده‌ی مسابقات ورزشی مهم داخلی تعرفه پخش اگهی در تلویزیون خارجی، یكی از مهم‌ترین خصوصیات این شبكه است.
رادیو قرآن:
شبكه‌ی اختصاصی قرآنی كشور كه با راه‌اندازی رادیو موبایل، نوع جدیدی از پخش رادیو از فرستنده دیجیتال بر روی سیستم موبایل عرضه كرد كه روزانه 6 ساعت برنامه اجرا می‌كند كه 4 بار در روز تكرار می‌شود.
رادیو معارف:
تیزر: گونه‌ای از تبلیغات كه شامل زیر گونه‌های زیر است:
* تیزر رئال
* تیزر رئال - انیمیشن
* تیزر انیمیشن
 4- جلوه‌های ویژه:
الف: جلوه‌های ویژه رایانه‌ای (ufx)
ب: جلوه‌های ویژه بصری رئال (همراه با گروه بدلكاری)
5-خدمات فنی: آرم استیشن
* خدمات تجهیزاتی:
* دوربین تعرفه پخش اگهی در تلویزیون تجهیزات حركتی مانند: تراولینگ، پنتر، شاریو، مینی كرپن، ABC، كرین، پروجیب، استدی كم و...
* نور مانند: انواع آرك، 800، ZK، سافت باكس، دِ دولایت تعرفه پخش اگهی در تلویزیون ...
* تجهیزات جانبی مانند: گیره لاول، سوسماری، باریگودا، پایه پرچم، رفلكتور، فیلتر ژلاتینی، اسپن گلاس، كابل برق، جعبه سه فاز و...
* خدمات تدوین تعرفه پخش اگهی در تلویزیون میكس شامل:
تدوین خط تعرفه پخش اگهی در تلویزیون تدوین غیر خطی
* خدمات اجاره استودیو شامل: تجهیزات كامل تعرفه پخش اگهی در تلویزیون اتاق فرمان
* خدمات اجاره استودیو صدا شامل: ضبط نریشن، صداگذاری تعرفه پخش اگهی در تلویزیون ضبط تعرفه پخش اگهی در تلویزیون میكس موسیقی با كلیه امكانات حرفه‌ای تعرفه پخش اگهی در تلویزیون انواع میكروفن
************************************************************************************* پیشینه تعرفه پخش اگهی در تلویزیون خاستگاه تبلیغ یا آگهی های تجاری ‏
‏ آگهی های تجاری ابتدا به میان برنامه ها ی کوتاه تبلیغی گفته می شد تعرفه پخش اگهی در تلویزیون در یک ایستگاه رادیویی به ازای ‏دریافت مبلغی خاص پخش می شد ، ایستگاه های رادیویی از همان روزهای نخست به این نتیجه رسیدند تعرفه پخش اگهی در تلویزیون ‏این کار می تواند یکی از راه های جبران هزینه های آنها باشد؛ تا اینکه در اواخر دهه ی ۱۹۲۰ میلادی ، این ‏راهِ تامین درآمد، رسما" از سوی ایستگاه های رادیویی آمریکایی پذیرفته شد . با وجود بحث های تعرفه پخش اگهی در تلویزیون چالشهای ‏بسیار ، سرانجام پای آگهی های تجاری به رادیو باز شد۰ ‏****.
آگهی های تجاری یعنی در اختیار قرار دادن گوش شنوای مخاطبان ، تا آنان پیامهای بازرگانی را بشنوند تعرفه پخش اگهی در تلویزیون ‏به دنبال آن ، از آن مکان تجاری با هدف دستیابی به آن محصول تعرفه پخش اگهی در تلویزیون یا خدمت تبلیغ شده خرید نمایند .‏
● یک تبلیغ بانکی از رادیو تعرفه پخش اگهی در تلویزیون تلویزیون باید چگونه باشد؟‏
‏ یک تبلیغ بانکی چه رادیویی تعرفه پخش اگهی در تلویزیون چه تلویزیونی باید برش داشته باشد تعرفه پخش اگهی در تلویزیون خود را در بین تبلیغات دیگر جای دهد ، ‏سپس باید ارتباط خود را با مخاطب برقرار سازد . در عین حال ، تبلیغ خدمات بانکی باید به نحو موفق تعرفه پخش اگهی در تلویزیون ‏درستی آن را معرفی کند . هدف

کانون اندیشه پارسی

آنالایزر کرونوس - آژانس تبلیغاتی اندیشه پارسی

تعرفه تبلیغ در صدا و سیما

کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی ما با توجه به هدف گذاری های مختلفی تبلیغات انجام می دهیم و بررسی اقتصادی امور تبلیغاتی یک امر مهم و بدیهی است. لذا ما با بررسی آماری مخاطبین برنامه های تلویزیونی، هدف گذاری تبلیغاتی و نرخ تعرفه های مصوب پیام های بازرگانی هزینه ها را بررسی می کنیم تا بتوانیم یک تبلیغات موفق را انجام دهیم. با توجه به پیچیده بودن محاسبات تعرفه های پخش تلویزیونی این بررسی چند جانبه، مبحثی زمان بر و دقیق است. برای مثال جدول زیر تعرفه های پایه و تعرفه های محاسبه شده ی یک نمونه ی خاص را نشان می دهد.

تعرفه تبلیغات تلویزیونتعرفه تبلیغات رادیو

کرونوس همانطور که می دانید تبلیغات موفق به دانسته های اولیه ی زیادی نیاز دارد و شامل تعرفه ها، شرایط، میزان بودجه، آمار مخاطبین و بازار هدف و غیره.
از آنجا که این بررسی چند بعدی کاری بس دقیق و با ظرافت خاص است، لذا کانون اندیشه ی پارسی با تهیه و تدوین یک سیستم هوشمند در ایران توانسته گامی نوین در این عرصه بر دارد. کانون اندیشه ی پارسی  سامانه ی هوشمند کرونوس را برای بررسی آماری و چند بعدی تعرفه ها تهیه و تدوین نموده است که در آن شما می توانید این عملیات پیچیده را کاملا هوشمندانه و سیستماتیک انجام دهید.
برای استفاده و آشنایی با سامانه ی کرونوس بر روی لینک زیر کلیک کنید:
آنلایزر کرونوس: موتور هوشمند محاسبه و آنالیز تعرفه تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما
همچنین می توانید فیلم آموزشی نحوه استفاده از سامانه کرونوس را در اینجا ببینید:
آموزش آنلایزر کرونوس

کانون اندیشه پارسی