تعرفه تبلیغات در شبکه 3


در سال 77 تعرفه تبلیغات در شبکه 3 در شهر قم افتتاح شد، در ابتدا 8 ساعت برنامه‌ی روزانه داشت كه این زمان از سال 82 به 24 ساعت پخش رسید.
رادیو معارف با عنایت به مسائل فرهنگی، دینی تعرفه تبلیغات در شبکه 3 اجتماعی با استقبال 17 درصدی تعرفه تبلیغات در شبکه 3 رضایت 87 درصدی مواجه است. در سال 86 بخش انگلیسی این شبكه با عنوان ندای اسلام آغاز به كار كرد.
رادیو البرز:
این شبكه در سال 1386 افتتاح شده است كه ابتدا یك ساعت برنامه‌ی صبحگاهی برای شهرستان كرج داشت ولی اكنون برنامه‌های 24 ساعته این شبكه علاوه بر استان البرز در استان‌های قم، قزوین، مركزی تعرفه تبلیغات در شبکه 3 بخش‌های شرقی تهران پخش می‌شود.
این رادیو 64 درصد شنونده تعرفه تبلیغات در شبکه 3 5 میلیون مخاطب دارد تعرفه تبلیغات در شبکه 3 وجود 65 هزار واحد صنعتی در حوزه‌ی آن، رادیو البرز را به ابزار مناسب رسانه‌ای در حوزه تبلیغات تبدیل كرده است.
رادیو صدای آشنا:
رادیویی برای جامعه ایرانیان خارج از كشور كه با پوششی ماهواره اینتل‌ست تعرفه تبلیغات در شبکه 3 هات برد از بهمن 83 كار خود را شروع كرد.
در سال 86 تفكیك جغرافیایی حوز‌ه‌ها ضروری شد تعرفه تبلیغات در شبکه 3 این شبكه تبدیل به سه شبكه‌ی مجزا برای حوزه‌های «آمریكا»، «اروپا» تعرفه تبلیغات در شبکه 3 «آسیا تعرفه تبلیغات در شبکه 3 اقیانوسیه» شد.
شبكه‌ای با 72 درصد مخاطب تعرفه تبلیغات در شبکه 3 میلیون‌ها شنونده‌ ایرانی در بیش از 80 كشور دنیا ابزار رسانه‌ای مناسبی برای تبلغات است.
5/52 درصد از طریق ماهواره تعرفه تبلیغات در شبکه 3 5/47 درصد دیگر از طریق اینترنت به این شبكه‌ها دسترسی دارند.
به شبكه‌های رادیویی می‌توان به رادیو تهران، ایران، گفت‌وگو، سلامت و... نیز اشاره كرد.
تعرفه بخش رادیویی:
1.    تبلیغات نمایشگاهی (قیمت پایه‌ای كلمه‌ای 1000 تا 2000 تومان)
2.    اجرای برنامه زنده (قیمت پایه 10 تا 40 هزار تومان)
3.    ساخت تیزر (قیمت پایه 150 تا 600 هزار تومان)
**************************************************************************************** آگهی تلویزیونی:
یكی از مؤثرترین گونه‌های تبلیغات در چند دهه‌ی اخیر كه به صنعت تعرفه تبلیغات در شبکه 3 هنر تبلیغات گرمای مضاعفی داده است تعرفه تبلیغات در شبکه 3 خود شامل گونه‌های زیر است:
1-رپرتاژ آگهی یا فیلم صنعتی: گونه‌ای از تبلیغات كه از خط تولید در كارخانه تعرفه تبلیغات در شبکه 3 یا نوعی از خدمات شركت‌ها، ارگان‌ها تعرفه تبلیغات در شبکه 3 سازمان‌ها به صورت بلند یا كوتاه ساخته می‌شود.
نمونه كار (مجموعه هتل‌های پارس)
2-آنونس:‌ شامل معرفی نمایش فیلم‌های سینمایی است.

باید این باشد تعرفه تبلیغات در شبکه 3 در بین ازدحام تعرفه تبلیغات در شبکه 3 شلوغی فکر آدمها نفوذ کـرده تعرفه تبلیغات در شبکه 3 برای ‏عرضه ی پیام تبلیغاتی توجه مخاطب را به خود جلب کند در غیر اینصورت بخت آنکه برقراری ارتباط تاثیر ‏مطلوب خود را بگذارد اندک است . هرچه تبلیغ ، توجه بیشتری را به خود معطوف کند ، احتمال برقراری ‏ارتباط موثر تعرفه تبلیغات در شبکه 3 یادآوری تعرفه تبلیغات در شبکه 3 ماندگاری آن تبلیغ برای مخاطب بیشتر خواهد بود . اگر یک تبلیغ بانکی تعرفه تبلیغات در شبکه 3 از ‏رادیو یا تلویزیون پخش می شود به میزان کمی ، توجه را به خود معطوف کند، در بهترین حالت ، احتمالا" ‏ناکارآمد است تعرفه تبلیغات در شبکه 3 در بدترین حالت بی تاثیر خواهد بود . هدف تبلیغات عبارت است از تشریح جایگاه تعرفه تبلیغات در شبکه 3 معرفی ‏توانمندی‌های یک بانک تعرفه تبلیغات در شبکه 3 ایجاد روشنگری‌های لازم در مورد شرایط تعرفه تبلیغات در شبکه 3 موقعیت منحصر به فرد آن بانک در ‏زمینه ی ارائه ی خدمات به مشتریان . ‏
● شکل گیری یک تیزر بانکی
این روزها تبلیغات زیاد تعرفه تبلیغات در شبکه 3 گوناگونی را از بانکهای مختلف در رادیو تعرفه تبلیغات در شبکه 3 تلویزیون می بینیم تعرفه تبلیغات در شبکه 3 می شنویم ، بانکها با ‏شرکتهای مختلف تبلیغی تعرفه تبلیغات در شبکه 3 کار ساخت تیزرهای رادیویی تعرفه تبلیغات در شبکه 3 تلویزیونی را به عهده دارند تعرفه تبلیغات در شبکه 3 تعدادشان نیز بسیار ‏زیاد است قرارداد ساخت می بندند تعرفه تبلیغات در شبکه 3 آن شرکت تبلیغی براساس طرحی از طرف خــــود تعرفه تبلیغات در شبکه 3 یا آن بانک ارائه ‏می شود شروع به ساخت تیزر تبلیغی می نماید ، اما متاسفانه بعضا" به دلیل شناخت نا کافی برخی از افراد (که ‏در آن سیستم بانکی مسئول مستقیم تبلیغات بانک هستند با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد می بندد) شاهد تولید ‏تیزرهای ضعیف تعرفه تبلیغات در شبکه 3 بی تاثیر بر روی مخاطب هستیم ، با توجه به هزینه های سنگین ساخت تیزر تعرفه تبلیغات در شبکه 3 پخش آن ، ‏در نهایت ضرر کننده ی اصلی آن بانک مربوط می باشد ، نداشتن تخصص ، عدم استفاده از‎ ‎تحقیقات در ‏تبلیغات تعرفه تبلیغات در شبکه 3 نا آگاهی از نیازهای مشتریان شبکه بانکی ،عدم توجه به عنصر‏‎ ‎خلاقیت در تبلیغات، استفاده از ‏سوژه‌های تکراری وکاراکترهای مشابه تعرفه تبلیغات در شبکه 3 یکسان ،فضا‌های نامناسب ، از جمله ضعف‌های تبلیغات بانکی ‏محسوب‎ ‎می‌شود ، ضمن آنکه برخی بانکها تبلیغاتشان متمرکز بر روی قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه ‏است تعرفه تبلیغات در شبکه 3 کمتر دیده شده است تعرفه تبلیغات در شبکه 3 در مورد خدمات گوناگونشان تبلیغی پخش کنند . تعداد تعرفه تبلیغات در شبکه 3 تشابه وتمرکز زیاد ‏بر روی حساب‌های قرض الحسنه باعث دلزدگی مخاطبان می شود تعرفه تبلیغات در شبکه 3 ازسوی دیگر پخش یک تیزر بدون ‏اینکه هیچ گونه تغییری در زمان تعرفه تبلیغات در شبکه 3 طرح بر روی آن انجام شود منجر به سقوط اثرگذاری تیزر تبلیغــــاتی ‏می شود تعرفه تبلیغات در شبکه 3 به قولی تبدیل به ضد تبلیغ خواهد شد تبلیغات ضعیف می‌‌تواند چنان ضربه‌ای بزند تعرفه تبلیغات در شبکه 3 در صورت ‏عدم تبلیغ با آن مواجه نخواهید شد ، از"جان وانا میکر" صاحب فروشگاه های بزرگ یک جمله ی زیبایی نقل ‏شده با این مضمون تعرفه تبلیغات در شبکه 3 "نیمی از هزینه های تبلیـــغاتی من بی تاثیر است تعرفه تبلیغات در شبکه 3 تلف می شود اما نمی دانم کدام ‏نیمه"شاید این جمله نغز این روزها در مورد تبلیغات بانکها در ایران مصداق داشته باشد تعرفه تبلیغات در شبکه 3 البته یه مقدار بیشتر ‏از نیمی از هزینه ها ، همانطور تعرفه تبلیغات در شبکه 3 گفته شد هزینه های گزافی به پخش نفس گیر تیزرهای تلویزیونی تعرفه تبلیغات در شبکه 3 البته ‏کمتر به آنونسهای رادیویی اختصاص پیدا می کند . ضمن آنکه با وجود همه ی این ضعف ها طی سالها ی ‏اخیر شاهد‎ ‎تبلیغات مناسب بانک‌ها نیز بوده‌ایم تعرفه تبلیغات در شبکه 3 آن به دلیل آن است تعرفه تبلیغات در شبکه 3 آن بانک با تحقیق بازار تعرفه تبلیغات در شبکه 3 با داشتن ‏علم تبلیغات به سراغ یک طرح زیبا ، موثر تعرفه تبلیغات در شبکه 3 تاثیر گذار تعرفه تبلیغات در شبکه 3 همچنین یک شرکت حرفه ای تبلیغاتی رفته تعرفه تبلیغات در شبکه 3 ‏بودجه ی تبلیغات خود را با علم ، هزینه کرده است ، گاهی اوقات نیز اتفاق افتاده است تعدادی از آگهی‌هایی ‏که امروزه تولید تعرفه تبلیغات در شبکه 3 پخش می‌شوند بیش از آن تعرفه تبلیغات در شبکه 3 به جنبه ی ترغیبی، اقناعی تعرفه تبلیغات در شبکه 3 متقاعدکننده ی آن بپردازد ‏بیش‌تر به جنبه‌های نوآوری تعرفه تبلیغات در شبکه 3 خلاقیت در تهیه ی آن‌ تیزر می پردازد تعرفه تبلیغات در شبکه 3 به نوعی می تواند تبلیغی برای آن ‏شرکــت سازنده ی تیزر باشد تا تبلیغ خدمات آن بانک.‏
با توجه به بالا بودن هزینه های پخش تیزر تبلیغاتی در تلویزیون می تواند پخش تبلیغ از طریق رادیو در ‏دستور کار قرار بگیرد، ‌یکی ‌از ‌بزرگ‌ترین ‌مزیت‌های ‌تبلیغات ‌رادیویی ‌این ‌است تعرفه تبلیغات در شبکه 3 ‌ارزان‌تر ‌از ‌تبلیغات ‏‏‌تلویزیونی ‌است تعرفه تبلیغات در شبکه 3 این روزها تعداد شنونده های یک برنامه ی رادیویی گاهی از یک برنامه ی تلویزیونی ‏بیشتر است تعرفه تبلیغات در شبکه 3 با توجه به نزدیکی شنونده با رادیو می تواند یک تبلیغ ، اثر بیشتر تعرفه تبلیغات در شبکه 3 مانایی بیشتری برای ‏مخاطب داشته باشد رادیو تنها وسیله ارتباط جمعی است تعرفه تبلیغات در شبکه 3 استفاده از آن مانع فعالیـت های دیگر انسانی ‏نمی گردد، به همین جهت بیشتر از سایر وسایل ارتباطی می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد. هنگام مطالعه ‏کتاب تعرفه تبلیغات در شبکه 3 مطبوعات تعرفه تبلیغات در شبکه 3 همچنین مشاهده تلویزیون تعرفه تبلیغات در شبکه 3 سینما، انسان ناچار است تمام توجه خود را به صفحه کاغذ ‏یا تصویرهای متحرک معطوف کند. قابلیت تحرک تعرفه تبلیغات در شبکه 3 استفاده در همه جا تعرفه تبلیغات در شبکه 3 همه حال، سبب شده تعرفه تبلیغات در شبکه 3 این وسیله ‏بتواند با فعالیت مداوم خود در تمام ساعات شبانه روز برای ارضای شنوندگان به پخش اخبار تعرفه تبلیغات در شبکه 3 موسیقی تعرفه تبلیغات در شبکه 3 ‏برنامه های گوناگون دیگر بپردازد. در این جاست تعرفه تبلیغات در شبکه 3 علمِ شناسایی مخاطب می تواند کمک شایانی به ‏موفقیت یک تیزر تبلیغاتی کند ، گاهی دیده شده تعرفه تبلیغات در شبکه 3 یک تیزر تبلیغاتی در یک زمان نامناسب تعرفه تبلیغات در شبکه 3 یک برنامه ی ‏کم شنونده تعرفه تبلیغات در شبکه 3 یا از یک ایستگاه رادیویی پخش شده است تعرفه تبلیغات در شبکه 3 تعداد مخاطبان آن بسیار اندک است .

کانون اندیشه پارسی

آنالایزر کرونوس - آژانس تبلیغاتی اندیشه پارسی

تعرفه تبلیغ در صدا و سیما

کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی ما با توجه به هدف گذاری های مختلفی تبلیغات انجام می دهیم و بررسی اقتصادی امور تبلیغاتی یک امر مهم و بدیهی است. لذا ما با بررسی آماری مخاطبین برنامه های تلویزیونی، هدف گذاری تبلیغاتی و نرخ تعرفه های مصوب پیام های بازرگانی هزینه ها را بررسی می کنیم تا بتوانیم یک تبلیغات موفق را انجام دهیم. با توجه به پیچیده بودن محاسبات تعرفه های پخش تلویزیونی این بررسی چند جانبه، مبحثی زمان بر و دقیق است. برای مثال جدول زیر تعرفه های پایه و تعرفه های محاسبه شده ی یک نمونه ی خاص را نشان می دهد.

تعرفه تبلیغات تلویزیونتعرفه تبلیغات رادیو

کرونوس همانطور که می دانید تبلیغات موفق به دانسته های اولیه ی زیادی نیاز دارد و شامل تعرفه ها، شرایط، میزان بودجه، آمار مخاطبین و بازار هدف و غیره.
از آنجا که این بررسی چند بعدی کاری بس دقیق و با ظرافت خاص است، لذا کانون اندیشه ی پارسی با تهیه و تدوین یک سیستم هوشمند در ایران توانسته گامی نوین در این عرصه بر دارد. کانون اندیشه ی پارسی  سامانه ی هوشمند کرونوس را برای بررسی آماری و چند بعدی تعرفه ها تهیه و تدوین نموده است که در آن شما می توانید این عملیات پیچیده را کاملا هوشمندانه و سیستماتیک انجام دهید.
برای استفاده و آشنایی با سامانه ی کرونوس بر روی لینک زیر کلیک کنید:
آنلایزر کرونوس: موتور هوشمند محاسبه و آنالیز تعرفه تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما
همچنین می توانید فیلم آموزشی نحوه استفاده از سامانه کرونوس را در اینجا ببینید:
آموزش آنلایزر کرونوس

کانون اندیشه پارسی