تبلیغات شبکه 3


تکرار در پخش آگهی ها
یک آگهی رادیویی برای نفوذ در ذهن شنونده نیاز به چند بار پخش مکرر دارد. پخش یک آگهی در هر یک هفته یا یک ماه کافی نیست.پخش یک آگهی چند بار در روز در مقایسه با چند بار پخش آن در یک هفته شانس بهتری برای رسیدن به گوش شنونده دارد.
2-جامعه هدف
برای ساخت هرآگهی شما باید جامعه هدف خود را بشناسید. تبلیغ یک مغازه ابزار فروشی در یک ایستگاه رادیویی محلی به کار می آید، اما تبلیغ یک فروشگاه لباس نوجوانان در یک ایستگاه مشابه ممکن است فایده ای نداشته باشد.
یک فهرست از ایستگاه های رادیویی حوزه کاری خود تهیه کرده تبلیغات شبکه 3 با گوش دادن به هر یک از آن ها جامعه هدفتان را بشناسید. چه نوع شنوندگانی به یک کانال رادیویی گوش داده تبلیغات شبکه 3 آیا آن ها یک مشتری برای محصول یا خدمت شما به حساب می آیند؟
3-خودتان اقدام به ساخت آگهی کنید
بر خلاف آگهی های تلویزیونی، تولید یک آگهی رادیویی کاری به مراتب ساده تر است. فقط با اندکی استعداد در تهیه متن های مناسب تبلیغات شبکه 3 صدای خوب می توانید این کار را انجام دهید.
به هر حال این بدان معنا نیست تبلیغات شبکه 3 شما باید فقط یک پیام را به سرعت بیان کنید. آگهی شما بر هیچ گونه ویژگی دیداری متکی نبوده تبلیغات شبکه 3 بنابراین جلب توجه شنونده از ابتدا لازم است. این پیام باید کاملا شفاف بوده تبلیغات شبکه 3 در عین حال با گستاخی در ارائه آن اشتباه گرفته نشود.
بسیاری از ایستگاه های رادیویی فهرست کاملی از صداهای مستعد در محیط زندگی شما داشته تبلیغات شبکه 3 فقط با ارسال متن پیام می توانید یک آگهی صوتی خوب را از رادیو بشنوید.
به خاطر داشته باشید تبلیغات شبکه 3 تکرار در پخش یک آگهی بسیار مهم است. تحقیقات نشان می دهد تبلیغات شبکه 3 مشتری پس از چند بار شنیدن یک آگهی پیام آن را واقعا دریافت می کند.
4-قیمت
از قیمت پایین تولید تبلیغات شبکه 3 پخش آگهی در رادیو بهره ببرید. هزینه تبلیغات در رسانه ها روز به روز بالاتر رفته اما هنوز تبلیغات در رادیو به صرفه تر از پخش آگهی در رسانه های تصویری مانند تلویزیون است.
از مهارت های مذاکراتی خود برای عقد یک قرارداد تبلیغاتی خوب استفاده کنید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، قیمت ها نیز به مراتب کمتر خواهد شد.
5-هزینه خود را زمان بندی کنید
قیمت تبلیغات در برخی مواقع سال مانند ایام غیر تعطیل تا حدی کاهش خواهد یافت. امکان مذاکره برای دریافت تخفیف برای آگهی های رادیویی در این فصل ها آسان تر می باشد.
اما از همه این ها مهم تر آن است تبلیغات شبکه 3 زمانی به سوی آگهی های رادیویی بروید تبلیغات شبکه 3 آمادگی پذیرش آن را داشته باشید.
این مطلب را از http://www.mbanews.ir/ برداشتم چون درباره تبلیغات رادیویی بود امیدوارم برای شما جالب باشد
بعنوان کسی تبلیغات شبکه 3 مخاطب رادیو هستم تبلیغات شبکه 3 با این رسانه تبلیغات شبکه 3 روند برنامه سازی تبلیغات شبکه 3 تولید پخش در آن آشنا هستم تبلیغات شبکه 3 در حد توان تبلیغات شبکه 3 وقتی تبلیغات شبکه 3 دارم برنامه های آن را می شنوم باید بگویم تبلیغات ما در رادیو در حال حاضر از یک مشکل جدی رنج می برد. اگر بخواهم در یک الگوی ساده سازی شده تبلیغات را در رادیو دارای سه ضلع توصیف کنم باید بگویم یک تبلیغات رادیویی شرکت ها، نهادها تبلیغات شبکه 3 موسسات درخواست کننده تبلیغات هستند.
برای کسانی تبلیغات شبکه 3 می خواهند با استفاده از رادیو تبلیغات کنند دسترسی به مشتری تبلیغات شبکه 3 مخاطب در هر جایی تبلیغات شبکه 3 هر شرایطی ممکن است.
- رادیو بیست تبلیغات شبکه 3 چهار ساعت روزهای هفته تبلیغات شبکه 3 همه سیصد تبلیغات شبکه 3 شصت تبلیغات شبکه 3 پنج روز سال بدون تعطیلی تبلیغات شبکه 3 توقف فعال است.
- رادیو رسانه ای است تبلیغات شبکه 3 به علت ماهیت خاص خود امکان پخش تبلیغات سریع تبلیغات شبکه 3 قابل انعطاف را در فضای بشدت رقابتی امروز به خوبی فراهم می کند.
- در برخی کشورها از جمله آمریکا میلیون ها رادیو مورد استفاده قرار می گیرد.
- رادیو به شما این امکان را می دهد تبلیغات شبکه 3 پیام تان را با دقت بیشتری برای مشتریان بویژه مشتریان خاص بفرستید
- تبلیغات در رادیو برای هر نوع فعالیتی بویژه فعالیت های کوچک به علت هزینه های پایین بسیار مناسب است.
- فعالیت های کوچک نمی توانند هزینه های سرسام آور تبلیغات در تلویزیون را بپردازند. حتی در صورت تامین هزینه های تبلیغات تلویزیونی هم تضمینی برای ارسال دقیق پیام های بازاریابی برای مشتریان این فعالیت ها از طریق شبکه های تلویزیونی وجود ندارد.
- تبلیغات رادیویی به شما کمک م کند تبلیغات شبکه 3 بذر آگاهی از فعالیت، خدمات تبلیغات شبکه 3 محصولات تان را در ذهن تبلیغات شبکه 3 جان مشتریان بالقوه بکارید.
 .********************************************************
مجموعه ضوابط پذیرش تبلیغات شبکه 3 انتشار آگهی در آگهی‌نامه پیک برتر
متن حاضر دستورالعمل تبلیغات شبکه 3 مجموعه ضوابط پذیرش تبلیغات شبکه 3 انتشار آگهی است تبلیغات شبکه 3 به وسیله واحد نظارت بر آگهیهای کانون آگهی تبلیغات شبکه 3 تبلیغاتی پیک برتر تهیه شده تبلیغات شبکه 3 در اختیار بازاریابان تبلیغات شبکه 3 سایر دستاندرکاران این مجموعه تبلیغات شبکه 3 نیز متقاضیان درج آگهی در این آگهینامه قرار می‌گیرد.
این دستورالعمل در دو بخش مقدمه تبلیغات شبکه 3 اصول کلی تنظیم گردیده است. مقدمه شامل بندهای 1 تا 6 تبلیغات شبکه 3 اصول کلی شامل 92 اصل است.
1-این دستورالعمل با رعایت قوانین تبلیغات شبکه 3 مقررات جمهوری اسلامی ایران تبلیغات شبکه 3 برای نظارت بر موضوع تبلیغات تبلیغات شبکه 3 موارد مرتبط با آن تصویب شده تدوین گردیده است.
2-صاحبان آگهی تبلیغات شبکه 3 سفارشدهندگان تبلیغات شبکه 3 نیز دستاندرکاران این مجموعه باید مفاد این دستورالعمل را به طور کامل رعایت نمایند.
3-مد نظر داشتن تبلیغات شبکه 3 رعایت سیاست‌های کلان دولت جمهوری اسلامی ایران تبلیغات شبکه 3 متقاضیان روز در زمان پذیرش تبلیغات شبکه 3 انتشار آگهی ضروری است.
4-تفسیر این دستورالعمل تبلیغات شبکه 3 ارائه نظرات مشورتی به عهده واحد نظارت بر آگهی‌ها است تبلیغات شبکه 3 بر این امور نظارت کامل نموده تبلیغات شبکه 3 از انتشار آگهی‌های مغایر با مفاد دستورالعمل حاضر جلوگیری میکند.
5-در مورد هر نکتهای تبلیغات شبکه 3 در این دستورالعمل مبهم به نظر رسد یا به طور صریح در مورد آن صحبت نشده باشد باید قبل از انتشار از واحد حقوقی مجموعه کتبا نظرخواهی تبلیغات شبکه 3 استفسار شود.
6-در هر مورد تبلیغات شبکه 3 این دستورالعمل مسکوت به نظر رسد یا موضوع جدیدی مطرح شود تبلیغات شبکه 3 در این دستورالعمل درباره آن صحبت نشده باشد حسب مورد ضابطه آن تدوین تبلیغات شبکه 3 در ویرایش بعدی به این دستورالعمل ملحق خواهد شد.
اصــــول
اصل 1-آگهی‌ها باید از هر جهت منطبق بر موازین قانونی تبلیغات شبکه 3 شرعی جمهوری اسلامی ایران باشد.
اصل 2-هرگونه توهین تبلیغات شبکه 3 بیاحترامی به ادیان رسمی، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها تبلیغات شبکه 3 گویش‌های مختلف کشور ممنوع است.
اصل 3-آگهی نباید مروج عقاید خرافی بوده یا با بهرهگیری از آن تهیه شود.
اصل 4-آگهی‌ها نباید اسباب رنجش گروه‌هایی از مخاطبان را مانند افرادی تبلیغات شبکه 3 از معلولیت‌ها یا بیماری رنج می‌برند، فراهم کند.
اصل 5-در آگهی‌ها نباید از تصاویر، آثار یا نام افراد بدون کسب اجازه قبلی استفاده شود.
اصل 6-در آگهی‌ها رعایت کلیه قوانین مربوط به حمایت از حقوق مادی تبلیغات شبکه 3 معنوی مولفان، مصنفان تبلیغات شبکه 3 هنرمندان تبلیغات شبکه 3 آییننامه‌های مربوطه الزامی است.
اصل 7-سفارشدهندگان تبلیغات شبکه 3 سازندگان آگهی‌ها باید مستندات لازم، قانعکننده تبلیغات شبکه 3 قانونی برای ادعاها تبلیغات شبکه 3 استدلال‌های موضوع آگهی را ارائه کنند.
اصل 8-در آگهی یک کالا یا خدمت خاص نباید تلویحا یا تصریحا کالا تبلیغات شبکه 3 خدمت مشابه دیگری نفی یا تلاش شود تبلیغات شبکه 3 موضوع آگهی در مقایسه با دیگر کالاها تبلیغات شبکه 3 خدمات اثبات شود.
اصل 9-در آگهی‌ها نباید به صراحت یا تلویح محصولات تولید داخل در مقایسه با انواع خارجی در سطح پایینتری نشان داده شود.
اصل 10-آگهی نباید به هیچ وجه متضمن فریب بوده تبلیغات شبکه 3 فراتر از واقعیت، کالا یا خدمات مورد نظر را با ادعای خلاف واقع معرفی کند. همچنین از اغراق باید پرهیز شود.
اصل 11-استفاده از عبارات تبلیغات شبکه 3 قیود تکراری اخباری چون اطلاعیه، اطلاعیه – توجه، توجه – مژده، مژده – اطمینان، بخش – مطمئن، کاملا سالم – کاملا بهداشتی – تضمین صددرصد تبلیغات شبکه 3 مانند آن در آگهی مجاز نیست.
اصل 12-در آگهی نباید از صفات تفضیلی تبلیغات شبکه 3 عالی به صورت صریح تبلیغات شبکه 3 مفهوم برتر یا برترین بودن موضوع آگهی را القاء کند استفاده کرد.
اصل 13-در آگهی نباید با استفاده از تمهیدات فنی تبلیغات شبکه 3 با قصد گمراه کردن بیننده ویژگی‌های کالای موضوع آگهی، برتر از واقعیت به تصویر کشیده تبلیغات شبکه 3 نشان داده شود.
اصل 14-تاکید بر روی کالا تبلیغات شبکه 3 خدمات باید متناسب با اهمیت آن محصول باشد تبلیغات شبکه 3 هرگونه اغراق به منظور تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان جایز نیست.
اصل 15-تبلیغات دخانیات ممنوع تبلیغات شبکه 3 همچنین استفاده از صحنه‌های استعمال دخانیات تبلیغات شبکه 3 موارد مشابه دیگر تبلیغات شبکه 3 مضر به سلامت انسان بوده یا اعتیادآور باشند در آگهی‌ها مجاز نیست.
اصل 16-استفاده از نام تبلیغات شبکه 3 نشان تجاری مراکز، شرکت‌ها تبلیغات شبکه 3 موسسات دیگر بدون کسب مجوز ممنوع است.
اصل 17-در آگهی‌ها نباید رفتارهایی نمایش داده شود تبلیغات شبکه 3 برای بهداشت تبلیغات شبکه 3 ایمنی فردی تبلیغات شبکه 3 اجتماعی زیان آور باشد

کانون اندیشه پارسی

آنالایزر کرونوس - آژانس تبلیغاتی اندیشه پارسی

تعرفه تبلیغ در صدا و سیما

کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی ما با توجه به هدف گذاری های مختلفی تبلیغات انجام می دهیم و بررسی اقتصادی امور تبلیغاتی یک امر مهم و بدیهی است. لذا ما با بررسی آماری مخاطبین برنامه های تلویزیونی، هدف گذاری تبلیغاتی و نرخ تعرفه های مصوب پیام های بازرگانی هزینه ها را بررسی می کنیم تا بتوانیم یک تبلیغات موفق را انجام دهیم. با توجه به پیچیده بودن محاسبات تعرفه های پخش تلویزیونی این بررسی چند جانبه، مبحثی زمان بر و دقیق است. برای مثال جدول زیر تعرفه های پایه و تعرفه های محاسبه شده ی یک نمونه ی خاص را نشان می دهد.

تعرفه تبلیغات تلویزیونتعرفه تبلیغات رادیو

کرونوس همانطور که می دانید تبلیغات موفق به دانسته های اولیه ی زیادی نیاز دارد و شامل تعرفه ها، شرایط، میزان بودجه، آمار مخاطبین و بازار هدف و غیره.
از آنجا که این بررسی چند بعدی کاری بس دقیق و با ظرافت خاص است، لذا کانون اندیشه ی پارسی با تهیه و تدوین یک سیستم هوشمند در ایران توانسته گامی نوین در این عرصه بر دارد. کانون اندیشه ی پارسی  سامانه ی هوشمند کرونوس را برای بررسی آماری و چند بعدی تعرفه ها تهیه و تدوین نموده است که در آن شما می توانید این عملیات پیچیده را کاملا هوشمندانه و سیستماتیک انجام دهید.
برای استفاده و آشنایی با سامانه ی کرونوس بر روی لینک زیر کلیک کنید:
آنلایزر کرونوس: موتور هوشمند محاسبه و آنالیز تعرفه تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما
همچنین می توانید فیلم آموزشی نحوه استفاده از سامانه کرونوس را در اینجا ببینید:
آموزش آنلایزر کرونوس

کانون اندیشه پارسی