تبلیغات شبکه 5 تهران


بین ست اول تبلیغات شبکه 5 تهران دوم تبلیغات شبکه 5 تهران پنج دقیقه بین ست دوم تبلیغات شبکه 5 تهران سوم پخش شد. این در حالی است تبلیغات شبکه 5 تهران اگر پخش اذان تبلیغات شبکه 5 تهران مناجات نبود، احتمالا حجم آگهی‌ها افزایش قابل توجهی پیدا می‌کرد. از سوی دیگر نیز فیصله پیدا کردن هر دو بازی در سه ست، دست صداوسیما را بست! از نظر بازرگانی حتما سودمندتر بود تبلیغات شبکه 5 تهران این دو بازی پنج گیمه شود؛ اما خب بچه‌های فوق‌العاده کواچ جلوی سود بیشتر جام‌جم را گرفتند! سقف والیبال، کف پایتخت! با همه این تفاسیر به نظر می‌رسد مسابقات لیگ جهانی، یک پکیج مقرون‌به‌صرفه برای آگهی‌دهندگان باشد. این شب‌ها تبلیغات شبکه 5 تهران بیشتر چشم‌ها به سرال  مناسبتی «پایتخت4» در شبکه اول دوخته شده است، نگاهی به تعرفه‌های سازمان نشان می‌دهد آگهی دادن قبل از این مجموعه تلویزیونی به مراتب گران‌تر از والیبال است. در شرایطی تبلیغات شبکه 5 تهران حداکثر نرخ آگهی برای والیبال «طبقه 35+ 100 درصد» است، این قیمت برای سرال  پایتخت کف هزینه آگهی محسوب می‌شود؛ آنچه می‌تواند تا «طبقه35+ 200 درصد» هم برای اپراتورهای تلفن همراه افزایش پیدا کند! بنابراین با توجه به جایگاهی تبلیغات شبکه 5 تهران مسابقات والیبال برای مردم پیدا کرده، به نظر می‌رسد این پکیج یک فرصت تبلیغاتی مناسب باشد. گسترش دعوای حق پخش؟ پیش از این عمده چالش‌های ورزشی صداوسیما به اصطکاک با فدراسیون فوتبال بر سر حق پخش این رشته ورزشی محدود می‌شد. حالا اما به نظر می‌رسد والیبال را هم باید به مشکلات سازمان اضافه کرد. قدرت روزافزون تیم ملی والیبال ایران تبلیغات شبکه 5 تهران حضور مستمرش در رقابتهای مهمی مثل لیگ جهانی تبلیغات شبکه 5 تهران مسابقات قهرمانی جهان، می‌تواند دایره این تنش‌ها را افزایش بدهد تبلیغات شبکه 5 تهران مدعیان تازه برای جام‌جم بتراشد. شاید اصلا همین افزایش بستانکاران باعث شود نهادهایی مثل مجلس شورای اسلامی وارد گود شوند تبلیغات شبکه 5 تهران با تصویب یک قانون قطعی، به وضعیت حق‌پخش در ورزش کشور سروسامان بدهند!
هزینه‌ هر ثانیه تبلیغ در تلویریون
امروزه بسیاری از افراد برای فروش کالاهای خود تبلیغات شبکه 5 تهران یا تجارت از ابزارهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. بیلبورد، تراکت، توزیع سی دی تبلیغات شبکه 5 تهران ... همگی جزء ابزارهایی است تبلیغات شبکه 5 تهران در سطح جامعه برای فروش کالا استفاده می شود.
امروزه بسیاری از افراد برای فروش کالاهای خود تبلیغات شبکه 5 تهران یا تجارت تبلیغات شبکه 5 تهران ارائه خدمات از ابزارهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند.نصب بیلبورد، پخش تراکت، توزیع سی دی تبلیغات شبکه 5 تهران نمونه کار تبلیغات شبکه 5 تهران ... همگی جزء ابزارهایی است تبلیغات شبکه 5 تهران در سطح جامعه برای فروش کالا تبلیغات شبکه 5 تهران خدمات استفاده می شود. اما امروزه مهمترین ابزار برای تبلیغات، رسانه ملی تبلیغات شبکه 5 تهران صدا تبلیغات شبکه 5 تهران سیماست. رادیو تبلیغات شبکه 5 تهران به ویژه تلویزیون به دلیل اینکه مخاطب بسیار بالایی دارد بیشتر مورد توجه افرادی قرارگرفته تبلیغات شبکه 5 تهران به دنبال تجارت تبلیغات شبکه 5 تهران ارائه خدمات هستند.
اما در اینجا این سوال مطرح می‌شود تبلیغات شبکه 5 تهران هزینه پخش هر آگهی چقدر است؟
انواع آگهی در قراردادهای سازمان صداوسیما شامل «گزارش آگهی» (رپورتاژ)، «حک آرم»، «دعوت به تماشا»، «زیرنویس»، «بین برنامه» تبلیغات شبکه 5 تهران «بعد از برنامه» است تبلیغات شبکه 5 تهران صداوسیما مقررات بسیار مفصلی هم درباره نوع نشان‌دادن آن‌ها دارد .
هر برنامه در رادیو تبلیغات شبکه 5 تهران تلویزیون دارای یک «طبقه» است تبلیغات شبکه 5 تهران هزینه تبلیغات نیز با توجه به همین طبقه در هر برنامه مشخص می‌شود. هزینه پیام‌های بازرگانی بر اساس قیمت پایه هر ثانیه در هر طبقه تبلیغات شبکه 5 تهران ضریب ماه‌های سال، مشخص می‌شود. مثلا در شبکه اول سیما، در مهر 92، برنامه ساعت هفت صبح دارای طبقه 20 است تبلیغات شبکه 5 تهران برنامه ترکیبی ساعت 16:45، دارای طبقه 17 است.
 در انتهای هر سال، اداره کل بازرگانی صداوسیما قیمت پایه هر ثانیه آگهی در هر طبقه را برای سال بعد مشخص می‌کند. این قیمت پایه در هر ماه از سال، به جز فروردین، ‌درصدی نیز افزایش می‌یابد تبلیغات شبکه 5 تهران بیشترین آن مربوط به ماه اسفند با 60‌درصد افزایش قیمت پایه آگهی نسبت به فروردین‌ماه است.
هر ثانیه آگهی در تلویزیون ایران در طبقه یک، دو‌ هزار تومان تبلیغات شبکه 5 تهران در طبقه 35 تبلیغات شبکه 5 تهران بالاترین طبقه آگهی‌هاست، یک‌ میلیون‌ و80‌ هزار‌ تومان قیمت دارد. البته برای برخی از برنامه‌های بسیار پرمخاطب، به آخرین طبقه، ‌درصدی هم اضافه می‌شود.
این روزها، گران‌ترین آگهی به برنامه ورزشی «90» تعلق دارد تبلیغات شبکه 5 تهران هر ثانیه آن هشت‌ میلیون‌ تبلیغات شبکه 5 تهران 143‌هزار تبلیغات شبکه 5 تهران 200 ‌تومان قیمت دارد.
ـ کمک به ارتقاء سطح فرهنگی تبلیغات شبکه 5 تهران آموزشی تبلیغات بازرگانی ازجمله بخش‌های احترام به والدین ـ سطح سلامت ـ محیط ‌زیست و...
ـ کمک به ارتقاء سطح استانداردهای کالا تبلیغات شبکه 5 تهران خدمات ایرانی در مقایسه با سایر تولیدات مشابه
ـ اهتمام جدی به برند ایرانی تبلیغات شبکه 5 تهران حمایت لازم در این بخش به‌منظور حضور مستمر برندهای ایرانی تبلیغات شبکه 5 تهران دارای اثرات اقتصادی، اجتماعی تبلیغات شبکه 5 تهران فرهنگی می‌باشد.
 1 : صاحب آگهی:
صاحبان کالا عبارتند از اشخاص حقیقی یا حقوقی (اعم از بخش دولتی یا خصوصی) تبلیغات شبکه 5 تهران به‌منظور معرفی محصول یا خدمات خود اقدام به پخش آگهی از شبکه‌های رادیو تبلیغات شبکه 5 تهران تلویزیونی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می‌نمایند.
هلدینگ گروه اقتصادی برای گروه چهار:
ـ هلدینگها به آن دسته از اشخاص حقوقی صاحبان کالا تبلیغات شبکه 5 تهران خدماتی اطلاق می‌گردد تبلیغات شبکه 5 تهران سهام داران مجموعه گروه‌ها مطابق قانونی تجارت بیش از ۵۰ درصد سهام تبلیغات شبکه 5 تهران سرمایه (که در ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است) متعلق به گروه اصلی (مرکزی) باشد به این دسته از صاحبان کالا جدول بودجه ماهانه به‌کل گروه تعلق می‌گیرد لیکن ازآنجاکه بقیه ظرفیت‌های تولیدی هر گروه مانند بخشهای صنایع‌دستی تبلیغات شبکه 5 تهران فرش دستباف، کشاورزی، صنعت تبلیغات شبکه 5 تهران خدمات بر اساس جدول هدفمندی تبلیغات شبکه 5 تهران سایر بندها تعیین می‌گردد مبنای تسهیم جدول بر مبنای سقف بودجه هرگروه خواهد بود.
ـ آن دسته از صاحبان کالا تبلیغات شبکه 5 تهران خدماتی تبلیغات شبکه 5 تهران هلدینگ نیستند ولی تنوع محصول یا خدمات باشند بر اساس میزان بودجه ارائه‌شده برای هریک از گروه محصولات از بقیه ظرفیت‌های تولیدی تبلیغات شبکه 5 تهران همانند هدفمندی تبلیغات شبکه 5 تهران سایر بندها تعلق می‌گیرد.
تبصره ۱: درصورتی‌که گروه مذکور در سالهای بعد از مجموعه هلدینگ خارج شوند مبنای محاسبه بودجه ماهانه میزان اعتبار اولیه گروه در سال ۱۳۹۴ بوده تبلیغات شبکه 5 تهران ملاک افزایش بودجه سقف گروه هلدینگ می‌باشد.
۱ ـ ۱: گروه صاحبان آگهی:
گروه اول: گروه اپراتورهای تلفن همراه
گروه دوم: بانک‌ها تبلیغات شبکه 5 تهران مؤسسات مالی تبلیغات شبکه 5 تهران اعتباری تبلیغات شبکه 5 تهران صندوق‌های قرض الحسنه
گروه سوم: وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها تبلیغات شبکه 5 تهران شرکت‌ها تبلیغات شبکه 5 تهران مؤسسات دولتی تبلیغات شبکه 5 تهران عام عمومی غیردولتی
گروه چهارم: به‌استثنای گروه یک تا سه
تبصره 2: خودروها در گروه چهار محاسبه می‌شوند
2 ـ ۱: تعریف قرارداد تبلیغات شبکه 5 تهران شرایط آن:
قرارداد پخش آگهی تعهدی است کتبی تبلیغات شبکه 5 تهران طبق تعرفه‌های مصوب به‌صورت دوطرفه تبلیغات شبکه 5 تهران شامل اداره کل بازرگانی تبلیغات شبکه 5 تهران صاحب آگهی تبلیغات شبکه 5 تهران یا به‌صورت سه طرفه شامل اداره کل بازرگانی، صاحب آگهی تبلیغات شبکه 5 تهران شرکت تبلیغاتی تنظیم تبلیغات شبکه 5 تهران پس از اخذ مدارک، معتبر تبلیغات شبکه 5 تهران نافذ خواهد بود.
الف ـ صاحبان آگهی زمانی مجاز به انعقاد قرارداد می‌باشند تبلیغات شبکه 5 تهران ضوابط تبلیغات شبکه 5 تهران مقررات پخش آگهی بازرگانی سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی را پذیرفته باشند.
ب ـ تمام قراردادها طبق نمونه‌های از قبل تهیه‌شده، منعقد تبلیغات شبکه 5 تهران مبادله می‌شود.
ج ـ هر قرارداد بنام یک صاحب آگهی تبلیغات شبکه 5 تهران نام تجاری تبلیغات شبکه 5 تهران نمایندگی


کانون اندیشه پارسی

آنالایزر کرونوس - آژانس تبلیغاتی اندیشه پارسی

تعرفه تبلیغ در صدا و سیما

کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی ما با توجه به هدف گذاری های مختلفی تبلیغات انجام می دهیم و بررسی اقتصادی امور تبلیغاتی یک امر مهم و بدیهی است. لذا ما با بررسی آماری مخاطبین برنامه های تلویزیونی، هدف گذاری تبلیغاتی و نرخ تعرفه های مصوب پیام های بازرگانی هزینه ها را بررسی می کنیم تا بتوانیم یک تبلیغات موفق را انجام دهیم. با توجه به پیچیده بودن محاسبات تعرفه های پخش تلویزیونی این بررسی چند جانبه، مبحثی زمان بر و دقیق است. برای مثال جدول زیر تعرفه های پایه و تعرفه های محاسبه شده ی یک نمونه ی خاص را نشان می دهد.

تعرفه تبلیغات تلویزیونتعرفه تبلیغات رادیو

کرونوس همانطور که می دانید تبلیغات موفق به دانسته های اولیه ی زیادی نیاز دارد و شامل تعرفه ها، شرایط، میزان بودجه، آمار مخاطبین و بازار هدف و غیره.
از آنجا که این بررسی چند بعدی کاری بس دقیق و با ظرافت خاص است، لذا کانون اندیشه ی پارسی با تهیه و تدوین یک سیستم هوشمند در ایران توانسته گامی نوین در این عرصه بر دارد. کانون اندیشه ی پارسی  سامانه ی هوشمند کرونوس را برای بررسی آماری و چند بعدی تعرفه ها تهیه و تدوین نموده است که در آن شما می توانید این عملیات پیچیده را کاملا هوشمندانه و سیستماتیک انجام دهید.
برای استفاده و آشنایی با سامانه ی کرونوس بر روی لینک زیر کلیک کنید:
آنلایزر کرونوس: موتور هوشمند محاسبه و آنالیز تعرفه تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما
همچنین می توانید فیلم آموزشی نحوه استفاده از سامانه کرونوس را در اینجا ببینید:
آموزش آنلایزر کرونوس

کانون اندیشه پارسی