جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما


استاندارد طراحی آگهی
در این سیستم شما می توانید بر اساس تمامی استاندارد های تبلیغات اینترنتی آگهی خود را طراحی نمایید .ولی به صورت معمول نمایش دهندگان ، جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما بعضی موارد آن پیروی می کنند . در آدرس زیر شما میتوانید استاندارد های معمول در این سیستم را مورد بررسی قرار دهید .
جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ رکورد تعداد بینندگان تلویزیونی را شکست
خبرگزاری تسنیم: شانزدهمین دوره جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما جام ملت‌های آسیا به عنوان پربیننده‌ترین دوره جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما این رقابت‌ها معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، جام ملت‌های سال 2015 را به عنوان پربیننده‌ترین تورنمنت در تاریخ برگزاری این مسابقات معرفی کرد جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما ثبت رکوردی جدید برای تماشای شانزدهمین دوره این رقابت‌ها جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما نظر حضور تماشاگر در ورزشگاه‌ها، تماشای بازی‌ها جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما طریق تلویزیون جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما پیگیری اخبار آن جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما طریق شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
طبق آمارهای اعلام شده توسط AFC بینندگان تلویزیونی بازی‌‌های جام ملت‌های آسیا در کره جنوبی، یکی جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما دو فینالیست جام شانزدهم، در مدت زمان برگزاری این تورنمنت افزایش داشته جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما یک میلیون جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما 986 هزار نفر برای بازی اول کره‌ای‌ها برابر عمان به 5 میلیون جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما 840 هزار نفر برای بازی مرحله نیمه نهایی برابر عراق رسیده است. طبق آمارها، در کره جنوبی 18.2 میلیون نفر جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما 37 درصد جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما جمعیت کل این کشور است، بازی‌های تیم ملی کشورشان را در جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا تماشا کرده‌اند.
در همین حال طبق آمار ارائه شده توسط موسسه TNMS کره مجموع تماشاگران کره‌ای جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما دو بازی مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیای 2015 را تماشا کرده‌اند به 6.58 میلیون رسیده است جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما مجموع کل تماشاگران کره‌ای جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما چهار بازی مرحله یک چهارم نهایی (5.7 میلیون نفر) را دیده‌اند، بیشتر بوده است.
در همین حال شمار تماشاگران تلویزیونی جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما در کشور میزبان، دیگر فینالیست رقابت‌های امسال، بازی‌های جام شانزدهم را دنبال کرده‌اند، جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما مرز یک میلیون نفر برای بازی استرالیا جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما امارات در مرحله نیمه نهایی گذشته جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما این بازی را به یکی جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما پربیننده‌ترین بازی‌ها در تاریخ فوتبال این کشور تبدیل کرده است.
در چین، بزرگترین بازار آسیا، مجموع بینندگان بازی‌های جام ملت‌های آسیا در پایان مرحله نیمه نهایی به 182 میلیون رسیده است. در مجموع 950 میلیون چینی بازی‌های جام ملت‌‌های آسیای 2015 استرالیا را تماشا کرده‌اند.
در ژاپن هم میانگین تماشاگران هر بازی جام ملت‌های آسیا به 20.5 درصد جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما جمعیت مردم این کشور، تقریباً 21 میلیون نفر برای بازی این تیم برابر امارات در مرحله یک چهارم نهایی رسیده است.
حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها در پایان مرحله نیمه نهایی هم مجموعاً 561 هزار جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما 228 نفر یعنی به طور میانگین 18 هزار جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما 700 در هر بازی بوده جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما این رقم 100 هزار نفر بیش جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما تخمین‌های اولیه برگزار کننده رقابت‌ها بوده است.
در واقع مجموع شمار تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌های جام ملت‌های آسیای 2015 در مرحله یک چهارم نهایی توانست رکورد 421 هزار نفری دوره قبلی (سال 2011) را بشکند.
کشور ما ایران بیش جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما 42 میلیون کاربر اینترنت دارد جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما با اتکا به این آمار جایگاه تبلیغات اینترنتی روشن می شود .اما باید توجه داشت جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما مراحل طراحی یک برنامه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات غیراینترنتی شباهت های بسیاری دارد.به همین دلیل در این مطلب به طور خلاصه مراحل تبلیغات اینترنتی را توضیح می دهیم.
1-تعیین هدف در تبلیغات اینترنتی
اولین مرحله در یک تبلیغات اینترنتی این می باشد جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما هدف خود را این جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما تبلیغات مشخص کنیم:
آیا می خواهیم فروش داشته باشیم؟
آیا می خواهیم افراد فقط با اسم ما آشنا شوند؟
آیا می خواهیم موقعیت خود را در بازار حفظ کنیم؟
2-ایجاد محتوای تبلیغات اینترنتی
کاربران اینترنت برای جذب شدن یا در نظر نگرفتن یک محتوا فقط 4 ثانیه وقت می گذارند پس ما زمان کمی جذب مخاطبین داریم ، طراحی بنر جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما تصاویری تبلیغاتی ما باید بسیار جذاب جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما گویا باشد ، کلمات جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما جملاتی را جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما انتخاب می کنیم باید در مشاهده کننده جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما خواننده ایجاد انگیزه کند.
3-انتخاب رسانه برای تبلیغات اینترنتی
تبلیغات یعنی حضور در فضاهایی جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما مخاطبین ما به صورت گسترده وجود دارند ضمن معرفی خدمات جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما محصولات خود.
در تبلیغات اینترنتی هم به همین صورت است. باید بهترین فضا را برای تبلیغات انتخاب کنیم.در اینترنت ، سایت های بسیاری وجود دارد جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما مخاطبان خاص خود را دارند .به عنوان مثال برخی سایتها عمده بازدیدکنندگانشان را مدیرها تشکیل می دهند، برخی را هم بانوان ، برخی جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما این سایت ها برای سرگرمی مورد رجوع قرار می گیرند جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما برخی دیگر برای آموزش.

کانون اندیشه پارسی

آنالایزر کرونوس - آژانس تبلیغاتی اندیشه پارسی

آمار بینندگان برنامه های تلویزیونی صدا و سیما

کرونوس بررسی آماری بینندگان تلویزیون و دانستن آمار برنامه های مختلف اعم از سریال ها، سریال های خارجی و... عاملی موثر در بررسی اولیه مشاور تبلیغات تلویزیونی است  با توجه به این آمار است که ما می توانیم با استفاده از جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما و شرایط مشتری، لیست برنامه های پیشنهادی مناسب را آماده نماییم.


کانون تبلیغاتی اندیشه ی پارسی برای سهولت اطلاع رسانی و مشاوره ی رایگان، سامانه ی هوشمندی به نام  کرونوس را طرح ریزی و تدوین کرده است که با بررسی آماری بینندگان و تعرفه ها می تواند اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد. برای آشنایی و استفاده از سامانه ی کرونوس به لینک زیر مراجعه کنید:
برای استفاده و آشنایی با سامانه ی کرونوس بر روی لینک زیر کلیک کنید:
آنلایزر کرونوس: موتور هوشمند محاسبه و آنالیز تعرفه تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما
همچنین می توانید فیلم آموزشی نحوه استفاده از سامانه کرونوس را در اینجا ببینید:
آموزش آنلایزر کرونوس

کانون اندیشه پارسی