جدول پخش شبکه های سیما


مخاطبین شما در کدام یک جدول پخش شبکه های سیما آنها حضور دارند؟
بنر یا متن تبلیغاتی ما باید در مکان مناسبی جدول پخش شبکه های سیما این سایت هایی جدول پخش شبکه های سیما بازدیدکننده هدف ما حضور دارند قرار بگیرد.
4-تحلیل نتیجه تبلیغات اینترنتی
مهمترین ویژگی تبلیغات اینترنتی نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی این است جدول پخش شبکه های سیما می توان آمار دقیقی جدول پخش شبکه های سیما نتیجه یک تبلیغ به دست آورد:
چند نفر این تبلیغ را دیده است؟
چند نفر روی تبلیغ کلیک کرده است؟
چند نفر پس جدول پخش شبکه های سیما مشاهده تبلیغ برای دریافت اطلاعات بیشتر اقدام کرده است؟
5-بازبینی
اگر آنالیز مناسبی جدول پخش شبکه های سیما تبلیغات اینترنتی داشته باشیم می توانیم روند تبلیغاتی را اصلاح کنیم تا بتوانیم حداکثر بازدهی را جدول پخش شبکه های سیما یک تبلیغ به دست بیاوریم.
منبع: وبلاگ گروه تجارت الکترونیک پیشتاز
ررسی ها نشان می دهد تبلیغات بانک ملت در فروردین ماه با 3 میلیارد تومان هزینه بالاترین رقم را به خود اختصاص داده است. همچنین این بانک با اختصاص 2/8 میلیارد تومان در تلویزیون جدول پخش شبکه های سیما 119 میلیون تومان در روزنامه ها رکورد دار تبلیغات شد.
در این بررسی ایرانسل با اختلاف 220 میلیون تومانی با بانک ملت یعنی 6/2 میلیارد تومان هزینه در رده دوم تبلیغات شرکت ها قرار گرفت. این گزارش حاکی است :این شرکت با 4/2 میلیارد تومان هزینه در تلویزیون و231 میلیون تومان در روزنامه ها یکی جدول پخش شبکه های سیما پر تبلیغات ترین شرکت ها در کشور می باشد. نکته جالب در این بررسی آن است جدول پخش شبکه های سیما ایرانسل بعد جدول پخش شبکه های سیما سام سرویس (با 682 میلیون تومان هزینه تبلیغاتی ) بالاترین تبلیغ کننده محصولات خود در روزنامه های کشور است .
همچنین بانک رفاه کارگران با اختصاص 7/1 میلیارد تومان جدول پخش شبکه های سیما با اختلاف بالا با دو شرکت اول در رده سوم این بررسی قرار گرفت.این گزارش نشان می دهد بانک رفاه جدول پخش شبکه های سیما میان رسانه ها بیشترین علاقه به تبلیغ در تلویزیون را دارد ودر تبلیغات خود بجز تلویزیون به هیچ یک جدول پخش شبکه های سیما رسانه ها توجهی نشان نداده است .
بانک ملی،سایپا جدول پخش شبکه های سیما شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری ، نیز با کمی اختلاف با صرف 5/1 میلیارد تومان بابت تبلیغات خود در فروردین ماه به ترتیب در رده چهارم تا ششم قرار گرفتند.این بررسی حاکی است این سه شرکت نیز مانند بانک رفاه تنها تلویزیون را ابزار تبلیغاتی خود در این یک ماه انتخاب نموده اند.
این گزارش حاکی است جدول پخش شبکه های سیما بانک اقتصاد نوین با 4/1 ، سام سرویس با 3/1 ، بانک مسکن جدول پخش شبکه های سیما شرکت پالایش پخش فرآورده های نفتی ایران با یک میلیارد تومان در رده های بعدی این آمار قرار گرفته اند.
سام سرویس با اختصاص 7 میلیون تومان تبلیغات در روزنامه ها جدول پخش شبکه های سیما یک میلیون تومان در مجلات جدول پخش شبکه های سیما استفاده جدول پخش شبکه های سیما بیلبوردهای سطح شهر تنها شرکت جدول پخش شبکه های سیما بین 10 شرکت برتر تبلیغ کننده است جدول پخش شبکه های سیما جدول پخش شبکه های سیما تلویزیون برای معرفی محصولات خود استفاده نکرده است.
آمار اعلامی به تفکیک نشان می دهد برخی شرکت ها برای انجام تبلیغات تنها بر روی برخی رسانه ها سرمایه گذاری می کنند تا آنجا جدول پخش شبکه های سیما در فروردین ماه سال 89 پارس کامتل، نوکیا، بانک پارسیان، آسان موتور، پرتاب افزار، داداش برادرو بازرگانی بانیان الکترونیک تنها روزنامه ها را برای معرفی محصولات مناسب دانسته اند. شرکت هایی چون ایوروشه، بهداد، ماولا، نگین، کرست، سیهاوی ، پاویژ، اورال بی جدول پخش شبکه های سیما ژیلت نیز مجلات را برای معرفی محصولات خود انتخاب نموده اند.
تعداد تبلیغات در یک ماه اول سال
همچنین در این بررسی مشخص شد شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری با 657 آگهی در تلوزیون بالاترین تعداد تبلیغات را در این یک ماه به خود اختصاص داده است.بانک سپه نیز با 645 بار در رده دوم جدول پخش شبکه های سیما ایرانسل با 344 بار در رده سوم قرار گرفت.
بانک ملت نیز با تعداد 342 بار با اختلاف پایینی جدول پخش شبکه های سیما ایرانسل قرار گرفت.این بررسی نشان می دهد بانک رفاه با 179 ، بانک اقتصاد نوین با 155، سام سرویس با 126 ، بانک ملی با 122 ، سایپا با 94 جدول پخش شبکه های سیما بانک مسکن جدول پخش شبکه های سیما پالایش پخش فرآورده های نفتی با 53 بار به ترتیب در رده های پنجم نا یازدهم قرار گرفتند.
جالب اینکه جدول پخش شبکه های سیما این میزان تبلیغات 2553 مورد جدول پخش شبکه های سیما طریق تلوزیون جدول پخش شبکه های سیما تنها 157 مورد آن جدول پخش شبکه های سیما طریق روزنامه ها صورت گرفته است. همچنین سام سرویس تنها شرکتی است جدول پخش شبکه های سیما هیچ گونه تبلیغی در این یک ماه در تلوزیون نداشته است . بعد جدول پخش شبکه های سیما سام سرویس ، ایرانسل با 23 جدول پخش شبکه های سیما بانک ملت با 15 مورد تبلیغ دررتبه های دوم جدول پخش شبکه های سیما سوم تبلیغ کننده در روزنامه ها قرار گرفته اند.
درجمع بندی این بررسی می توان گفت بانکها بالا ترین تبلیغات هم جدول پخش شبکه های سیما لحاظ تعداد جدول پخش شبکه های سیما هم جدول پخش شبکه های سیما نظر هزینه را در این یک ماه در رسانه ها به خود اختصاص داده اند.

کانون اندیشه پارسی

آنالایزر کرونوس - آژانس تبلیغاتی اندیشه پارسی

آمار بینندگان برنامه های تلویزیونی صدا و سیما

کرونوس بررسی آماری بینندگان تلویزیون و دانستن آمار برنامه های مختلف اعم از سریال ها، سریال های خارجی و... عاملی موثر در بررسی اولیه مشاور تبلیغات تلویزیونی است  با توجه به این آمار است که ما می توانیم با استفاده از جدول برنامه های شبکه های صدا و سیما و شرایط مشتری، لیست برنامه های پیشنهادی مناسب را آماده نماییم.


کانون تبلیغاتی اندیشه ی پارسی برای سهولت اطلاع رسانی و مشاوره ی رایگان، سامانه ی هوشمندی به نام  کرونوس را طرح ریزی و تدوین کرده است که با بررسی آماری بینندگان و تعرفه ها می تواند اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد. برای آشنایی و استفاده از سامانه ی کرونوس به لینک زیر مراجعه کنید:
برای استفاده و آشنایی با سامانه ی کرونوس بر روی لینک زیر کلیک کنید:
آنلایزر کرونوس: موتور هوشمند محاسبه و آنالیز تعرفه تبلیغات تلویزیونی صدا و سیما
همچنین می توانید فیلم آموزشی نحوه استفاده از سامانه کرونوس را در اینجا ببینید:
آموزش آنلایزر کرونوس

کانون اندیشه پارسی